Vanochtend stond deze vraag op mijn Pickwick theezakje: Wat zou je liever willen: je diepste wens vervuld, of je grootste vraag beantwoord? Ben benieuwd!
Mijn diepste wens is geen financiële zorgen te hebben zodat ik mijn dochter alles kan bieden. We hebben het nu niet slecht hoor, maar moet over elke euro nadenken.. lijkt me zo fijn dat niet te hoeven. En dan kan ik gelijk 2 andere grote wensen in laten gaan: een rondreis door Amerika en op safari in Afrika.
Ik ga ook voor mijn diepste wens laten vervullen, maar ik weet eigenlijk al zeker dat dat nooit gaat gebeuren.
mijn grootste vraag beantwoord! ik zou willen weten waarom ik 2 keer te vroeg ben bevallen. dan kan ik het afsluiten, nu vraag ik het me nog dagelijks af. Maar dat komt ook doordat ik geen diepste wens heb. Ik ben gewoon blij met hoe het nu gaat en ik heb verder geen wensen.
Mijn diepste wens: Dat mijn zoon geneest van een levensbedreigende ziekte en dat hij meer geluk mag hebben in zijn qua gezondheid. Hij heeft zoveel pech, echt heel veel!
Diepste wens: beter worden Grootste vraag: waarom ben ik ziek. Wat mankeert er nou precies (geen dokter die een diagnose kan stellen) Doe dan maar de diepste wens en dan laten we het waarom wel zitten
Hier geen diepste wens en ook geen grote onbeantwoorde vraag. Als ik dan toch moet kiezen....dan maar voor mijn diepste wens. Dan weet ik vast wel een leuke wens te verzinnen.
Diepste wens is nu uitgekomen ( zwangerschap ), grote vraag heb ik eigenlijk niet. Ik kan eigenlijk gerust stellen dat ik compleet gelukkig ben ( goh dat klinkt wel zoet )
Dit eigenlijk, ben blij dat ik niet de enige ben die niet 123 kan zeggen wat ik zou willen weten of wensen. Erg he