Ik heb vele diepe wensen maar heb geleerd om ze niet te vertellen anders komen ze niet uit De vraag die ik wel beantwoord zou willen hebben: Hoe zijn wij mensen ontstaan, door wie of wat en hoe kan het dat ons lichaam blijft draaien (zonder stroom bijv.)? Ben gelovig opgevoed maar ik vind het zo moeilijk te geloven dat God ons lichaam de hele dag door door laat draaien zeg maar.. Zat ik vanmorgen tijdens een wandeling te bedenken dat het toch ongelooflijk is dat we gewoon kunnen lopen zonder erbij na te denken haha
hm ik zou op allebei zo niet weten wat te zeggen dan. Ik ga dan voor mijn diepste wens, maar geen idee wat dat is
Vraag: waar ga je heen als je dood bent. Kan best vraag zijn waar ik het antwoord niet van wil weten maar ik kan er ook niet tegen dat ik het niet weet. Ben overigs niet gelovig.
Ik denk dat ik kies voor mn grootste vraag beantwoord te hebben maar mijn grote vraag bestaat uit misschien wel 1000 vragen omdat ik echt 'het' antwoordt wil hebben. Wat was er voor de big bang? De big bang is nog steeds bezig, deze heeft mn al eens gehoord/ontdekt heb ik eens begrepen, hoedat dan? En sneller dan het licht of? Of is de big bang een zwart gat? Allee elk zwarte gat wat er bestaat is misschien de oerknal ? Je hebt de ruimte zoals wij die kennen met zwarte gaten, stel je wordt opgeslokt door een zwart gat, zit je dan gewoon in een nieuwe ruimte? En gaat dit dan oneindig door? En als dit of de big bang oneindig door zouden gaan, het moet toch ergens begonnen zijn? Maar er kan toch niks beginnen zonder niks dus wat was daarvoor dan? En ga zo nog maar even door. Dat is mijn vraag. Heb je hier het antwoord op dan weet je echt alles.
Ja, dit zou ik ook wel willen weten. Of in elk geval óf er zoiets bestaat als reïncarnatie wat ik dus wel denk, of dat het toch gewoon helemaal klaar is na je dood en er niets meer is. 🤔 Genoeg diepste wensen trouwens, o.a. de wens dat ik de eerste 25 jaar van mijn leven over kon doen of in elk geval een fijne jeugd had kunnen hebben.....maar goed dat is toch onmogelijk net als mijn overige diepste wens dus ik focus op het hier en nu en hopelijk een mooie toekomst dan maar. 😌
Mijn diepste. Wens Is uitgekomen. Nu test de daarop volgende eens. Dat ons gezin en vooral m'n dochter in goede gezondheid en geluk de toekomst tegemoet gaat.
grootste vraag. de vraag waar ik nog dagelijks mee worstel wil ik dus heel graag beantwoord hebben. Ik heb geen hele grote wensen behalve de cliché dingen als gezondheid enz.
Ik had hem van de week ook op mijn theezakje staan en mijn reactie was gelijk: mijn diepste wens vervuld... 100% als ik een keuze zou hebben
Diepste wens: mijn overleden dochtertje bij me hebben! (Vraag beantwoord zou zijn waarom ze was overleden).