Oww wat baal ik zeg.. Nieuwe kleren van mn mams gekregen voor mijn verjaardag en nu zitten er dus vetspetters op van blueband bakboter.. wie heeft er een goede tip voor mij?
Je hebt van HG van die kleine flesjes. Heel veel verschillende flesjes voor allemaal verschillende dingen. Er zit er ook eentje bij voor vetvlekken. Hier heeft het goed geholpen.
klopt... helpt hier ontzettend goed !! vetvlekken wijnvlekken en al dat soort dingen... afwasmiddel erop doen en dan in de afwasmachine
Voor heel veel huishoudelijke tips; Omaweetraad - Oma Weet Raad ! (Weet trouwens niet of ik dit zo mag plaatsen, anders hoor ik het wel!)
Ja die gebruik ik ook altijd, die zijn onwijs goed. Ik had een tijd terug een heel mooi shirtje gekocht en knoeide daar een frietvet op. Ik kreeg hem na 4 keer wassen er nog niet uit, toen kocht ik dat spul van HG en toen ging het er nog uit, terwijl ik dat shirt wel 6 keer gewassen had.
Wat ook heel goed werkt is de plek een beetje warm maken, bv met strijkizer, groene zeep erop en even laten intrekken. Daarna gewoon in de wasmachine.