Nog een toet toet vraag.. is het veranderd?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Saar22, 15 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Kan iemand ons even uit de brand helpen? Wij hebben de parkeertoren nieuw gekocht en nu de garage met 5 auto's via marktplaats gekocht. Maar die auto's zien er heel anders uit van onderen zeg maar. Benny bus heeft aan de voorkant dingetjes zitten waarmee hij lijkt te reageren op van alles. de andere auto's hebben dit niet zoals tim takelwagen, Hetty helikopter etc... Klopt dat of is het allemaal vernieuwd?

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    Vorig jaar rond deze tijd zijn de bestaande auto's vernieuwd, dat klopt.

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bedankt voor jje reactie.weet je ook of de garage veranderd is?

4. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    Dat weet ik niet, die van ons is in ieder geval 2 jaar oud, dus we hebben dezelfde.

De andere eerste sets zijn gedeeltelijk al vervangen, er is een nieuwe brandweer en een nieuwe set met stoplicht.

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja dat zag ik. Misschien ga ik vtech gewoon mailen. Kijken of ik antwoord krijg op de vraag of ze die autogarage ook gaan vervangen.

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik kreeg niet echt antwoord van V-tech. In zoverre dat het nog niet in het systeem staat dat de garage vernieuwd wordt. Op Facebook staat wel dat er in het voorjaar nieuwe toet toet dingen uitkomen maar wat dat zal zijn zal nog wel even een verrassing blijven.

7. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Ik heb een garage gekocht in december 2013 en die is vernieuwd voor de nieuwere autootjes (met tandjes voor). Er zitten parkeerplaatsen op en hij reageert ook bij de benzinepomp en wasstraat van de garage. Alle nieuwe auto's hebben dus ook van die tandjes, maar twee oudere auto's die ik hiervoor (2012-2013) had gekocht hebben ze niet.

In Amerika hebben ze al het amazement park en een kleinere treinbaan dus deze zullen ook wel naar NL komen.

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja die zag ik ook al inderdaad. In Amerika hebben ze ook al een andere garage. Maar goed ik denk ik kan het proberen;) Wij hebben nu de garage aangeschaft, dus dat zal een nieuwere versie zijn dus daar moeten ze het maar mee doen.

Deel Deze Pagina