Luiers

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door moon85, 22 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik weet niet of dit hier thuis hoort hoor.
    Maar slaan jullie luiers in?
    En vanaf wanneer begonnen/beginnen jullie daar mee?

Gr. Simone

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb als cadeautje van iemand al een pak Eco-luiers gekregen.
    Verder ben ik van plan om katoenen luiers te kopen dus die sla ik wel van te voren in ja ;)

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik ben nu ruim 38 weken zwanger en mijn dochter wordt morgen met een ks gehaald. Heb laatst met de babyweken bij Etos wel luiers ingeslagen, maar dat omdat ik wist dat ik een ks zou krijgen.
    Daarvoor had ik alleen dat pak uit de blije doos van de prenatal. Verder niet ingeslagen hoor.

4. Tijdens mijn zwangerschap van mijn dochter, hadden we luiers in huis gehaald rond de 25e week, die had ik gewoon op het kamertje gelegd.

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik ook rond de 30e week ofzo. Je hebt ze toch gelijk na de bevalling nodig!

6. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Succes morgen! Wat een gekke gedachte he, dat je morgen je dochter in je armen hebt, geweldig!

Groetjes Leonie

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik had 2 pakken pampers gratis uit het pakket, en ah luiers dus totaal 3 pakken kleinste maat.

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ook namens mij alvast gefeliciteerd!

9. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb een paar weken geleden drie pakken maat 2 gekocht. Deze waren 3 halen, 2 betalen. Verder hoor ik dat in de Blije Doos (die van Prénatal) luiers maat 1 zitten. Dat wacht ik even af en dan koop ik nog een pak bij.

10. jundi

jundi Lid

4 apr 2006
    50
    0
    0
    Ik had enkel 2 pakken new born van pampers (uit de babydoos)
    en om eelrijk te zijn ben ik blij dat ik vooraf niet heb ingeslagen, want ook ik heb erg lopen twijfelen of ik dat zou doen of niet.

Maar wat bleek, mijn kleintje lekte hartstikke door in de pampers...
    En die van de etos en de AH waren veels te breed!
    dus ik heb nu heel veel luiers die haar absoluut niet goed zitten (hartstikke zonde)
    en ben uiteindelijk terecht gekomen bij de kruidvatluiers die haar heel goed passen.

Ik zou dus aanraden om niet in te slaan... het hangt heel erg af van de dikte van de billetjes en de beentje welke luier je uk het beste gaat passen
    en daarbij is een pak luiers binnen no time door je partner/ moeder of schoonmoeder gehaald!

11. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    ik heb rond mijn 35 week luiers in huis gehaald, ik kocht ze overal waar luiers in de aanbieding waren. Dit doe ik nog steeds, ik heb een hele vooraad aan pampers luiers. Deze luiers zijn vaak iin de aanbieding en vind ze erg goed. :)

12. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb 3x de prenataldoos gehad en heb dus 3 pakken luiers in huis. Verder is het snel genoeg gehaald. Idd eerst maar eens kijken of ze goed zitten.

Pim

13. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik zorg dat ik 1 pak newborn en 1 pak mini in huis heb van te voren. Van Kruitvat trouwens, want daar heb ik al jaaaren goede ervaringen mee ;)

14. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Heb er van tervoren ook geen aangeschaft.
    Had een pak in zo'n babydoos zitten en heb drie luiertaarten :) gehad dus kon wel even vooruit.
    Maar moet wel zeggen; het gaat hard hoor!
    Ongeveer 8 luiers op een dag gaan er wel doorheen hoor :confused: dus een een extra voorraadje is nooit verkeerd.

Silly

Deel Deze Pagina