Nog een topic over kinderwagens...quinny buzz of de bugaboo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Cellie, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Ik heb ook geen ervaring met die twee, ik heb zelf een Teutonia gekocht. Dat is de mercedes onder de kinderwagens. Dit is een tweedehands maar hij ziet er als nieuw uit. Dus ik kan het je niet zeggen wat je zou moeten doen.

Dikke kus Fennita

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Op verzoek van Cellie geopend.

Lotte

3. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    We gaan ook voor de Bugaboo. Echt een ideaal ding, superlicht en heel wendbaar.

Kan niet wachten om er 1 te bestellen.

4. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    vind de bugaboo er persoonlijk niet uitzien! ziet er zo raar uit met die kleine wieltjes aan de voorkant...inderdaad net een playmobielkinderwagen. Maar goed gelukkig heeft iedereen een andere smaak want anders liepen we allemaal met dezelfde rond!

5. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik heb gevraagd of het topic weer open mocht zodat ik jullie kon bedanken voor alle antwoorden en om te vertellen dat de beslissing eindelijk genomen is.

Vandaag hebben we namelijk de Bugaboo besteld!!!!

Allemaal heel hartelijk bedankt!

Groetjes Cellie.

6. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Goeie keuze! Ik wens je alvast hhel veel rij-plezier toe met deze super fijne wagen!

Groetjes Suus

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wij hebben de Mutsy Urban Rider gekocht, ook aardig aan de prijs €650 euro, maar wel heel stevig met 4 wielen en een grote bak en mooie autostoel en kinderwageninzet erbij. 3 in een. Ook verstelbare stang om te duwen en wieltjes achter die je wel of niet kunt laten zwenken, die keuze heb je. Volgens mij is dit echt een topwagen.

Die Quinny heeft iedereen al en ik vind de Bugaboo persoonlijk erg lelijk met die kleine wieltjes voor.
    Succes met je speurtocht

8. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Bugaboo voor mij nr.1
    Je kan overigens de stang verlengen zodat ie langer wordt voor lange mensen.

9. Wat ik kan vertellen over de Quinny Buzz is dat dat een stadswagen is heb ik laten vertellen van de verkoper dus als je veel doet wandelen in de bossen of op het strand wandelt is dit niet zo'n handige wagen en de bugaboo vindt ik ook niet zo praktisch omdat die vrij laag is.
    En aangezien wij veel wandelen in de bossen met de honden hebben wij gekozen voor de quinny speedi sx.

10. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    dat dus :D

11. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Vind de Bugaboo ook niet de mooiste kinderwagen maar voor mij is het belangrijk dat ie practisch in gebruik is. Had eerst een Quinny 3XL (omdat ik die zo mooi vond)maar die heb ik de deur uit gedaan omdat ie zo log en zwaar is en m'n dochter al met 5 maanden uit de bak was gegroeid met als gevolg dat dat arme meissie als een zoutzak in de wagen hing. M'n tweede ligt nu heerlijk in de Bugaboo. Enige nadeel is dat er niet zoveel boodschappen onderin kunnen zolang je de wieg erop heb. Maarja, als dat het enige is...

Groetjes suus

12. Wij hebben voor de bugaboo cameleon gekozen, voor onze eerste dochter hebben we de quinny sx gehad, super log ding en onhandig met opvouwen en in de auto doen.
    Een vriendin van mij heeft de quinny buzz, hij kraakt heel erg, en vind hem niet zo stevig een beetje gammel.
    De bugaboo vind ik erg praktisch en ik vind hem mooi. En hij rijd echt super, en is klein opvouwbaar en makkelijk in de auto te tillen. De duwstang is verstelbaar dus ook een voordeel, dit is natuurlijk mijn mening, je zou het zelf moeten ondervinden, misschien nog even naar de winkel gaan om uit te proberen.

13. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    DE BUGABOO IS REEDS GEKOCHT! ;)

Groetjes Cellie.

14. Ja dat zag ik later :oops: mooie keuze!

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij hebben mutsearts de 3 wieler, fijne kinderwagen grote reiswieg, de maxi cosi cabrio past er ook op,
    wij hebben hem bij babypark gekocht.

16. Ik heb een vraag voor de dames die een quinny speedy hebben
    wij willen deze wagen ook graag hebben maar vragen ons af of hij bij ons achter in de auto past wij hebben een renault clio.

En is de wagen makkelijk in te klappen?

17. Wij hadden de quinny sx heb hem na 3 maanden verkocht vond het een irritant ding, moeilijk in te klappen, en als hij ingeklapt was dan was het een log ding, die je bijna niet in de auto krijgt, wij hebben een seat cordoba een station auto. en hij paste er net in.
    Ik zou er zelf nooit voor kiezen.

18. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik vervloek de speedy sx.... hij rijdt super! daar wil ik niets over zeggen, maar iris zit er als een zoutzak in. wij hebben ook een station, maar met de kinderwagen achterin, is de bak vol. in buggystand krijg ik hem al helemaal niet achterin in de auto. hij moet dus altijd plat. als ik het overmocht doen, zou ik voor een andere wagen kiezen. en o ja... ik vind het ook nog vrij zwaar om ff in de auto te tillen. een lomp ding.

Deel Deze Pagina