Weten jullie winkels waar ze neutrale kleertjes hebben? M'n vriendin is al voor me aan het rondkijken geweest en kan bar weinig vinden.. zelf heb ik eigenlijk ook nog niet echt neutrale kleertjes gezien. En aangezien we dubbel zoveel kleertjes voor de geboorte moeten aanschaffen hoop ik toch dat ik ergens leuke neutrale kleertjes kan vinden?!
Ik heb van de week bij de zeeman erg leuke pakjes gezien ze waren cremekleurig. En ze waren ook niet zo duur.
Hoi Ik heb toevallig op internet een heel leuk webwinkeltje gevonden. Leuke 2e hands kleertjes waar absoluut niets mis mee is voor een spotprijs. http://maatjes-kleertjes.marktplaza.nl Ze biedt hele kledingpakketten aan . En ook kleertjes speciaal voor een tweeling. Zeker de moeite waard om te kijken. groetjes Fee hopelijk vind je hier iets
Heel veel kleertjes zijn tegenwoordig écht meisjes of écht jongensachtig. In iedere babyzaak zie ik wel wat creme kleurig hangen, maar niet veel.
En bij de hema... En bij H&M trouwens ook... Daar had ik een leuk neutraal pakje gekocht met een girafje erop, toen ik nog niet wist dat het een meisje werd.
Ja, bij de Hema heb ik ook het een en ander gekocht. Dat groen met witte pakje vind ik leuk voor jongens en voor meisjes. ik wete niet of ze dat overal hebben, maar denk 't wel! Succes ermee! groetjes Niki
hey! Ik zag bij de HEMA hele schattige crème kleurige, daarop stond een soort bruin kleurig waslijntje met wasjes op afgebeeld. Hiervan hadden ze ook losse mutsjes, kruikenzakjes en van die broekjes waar voetjes aanzitten... Heel veel shop-plezier! Liefs xxx Debby
en ik vind juist dat ze nergens fatsoenlijke neutrale kleertjes hebben! Ik ebn misschien oko wel een zeur maar nee... ik vin dhet allemaal zo geslachtgerelateerd joh........
Ligt er denk ik aan wat je neutraal vind : Ik heb kleertjes gekocht bij de Prenatal die hadden ze ik 4 felle kleurtjes, groen, aqua blauw, oranje en fuchsia roze. Ik heb verschillende dingetjes gekocht in oranje, aquablauw en groen want dat vind ik voor beiden kunnen. Als het een meisje blijkt te zijn dan wil ik het fuchsia setje ook kopen Maar ja er zullen ook mensen zijn die bijvoorbeeld vinden dat aquablauw niet kan voor een meisje.......Ik doe straks gewoon als blijkt dat het een meisje is bijvoorbeeld roze sokjes erbij aan....
ik heb ook op meerdere plaatsen iest gezien voor jongens en meisjes ik heb twee pakjes gekocht bij babydump voor ik wist wat het werd erg leuk en echt neutraal hoor
ik heb toendertijd voor Caitlin pakjes gekocht bij V&D allemaal in het creme zonder poespas dus echt watermerkloos succes met je zoektocht
Nikki heeft die aqua blauwe ook omdat we niet wisten dat ze een meisje was Heeft ze nu lekker aan met een bloemetjes shirt eronder, staat superlief!