Hey meiden, Net een testje gedaan denk 2 dagen voor nod. Het is een duidelijker streepje in het echt, maar ben benieuwd of jullie hem ook zien. Over 2 dagen test ik met kruidvat. Hoop zo dat het zo mag zijn en deze keer mag blijven en dat IVF niet nodig zal zijn. Duimen jullie mee? Liefs
Ik zie hem zonder turen. Als hij in het echt nog duidelijker is (ik vind hem al duidelijk) dan...dan heb ik goede hoop voor je! Over twee dagen nog eens testen, desnoods even met een ander merk. Maar nogmaals: ik heb goede hoop hoor!
Ik vind m nu al duidelijk vanaf beeldscherm... dus wanneer jij zegt dat hij in het echt nog duidelijker is.... dan wil ik je voorzichtig feliciteren en duim ik voor een plakkertje!!!!!
ik zie al duidelijk iets. Ik hoop heel erg dat ivf niet nodig zal zijn. Ziet er goed uit als ik nar je test kijk.
Ik zie ook wat en duim dat hij over 2 dagen nog donkerder is en jullie geen IVF nodig hebben. Spannend hoor
Ik had precies zon dipstick test 4 dagen voor nod!! Morgen of overmorgen even kv testje doen. Gefeliciteerd hoor!! Wat fantastisch voor jullie
Ook ik zie hem zonder turen! Wat een mooi wonder kado voor de ivf! Ik ga hard duimen voor een plakbeeb!! Spannend!!
zien! ik hoef bijna niet te kijken zo duidelijk! mijn testje van op NOD was nog lichter.... Hopelijk ontspring je de dans meis!! gefeliciteerd en succes!
jeeeeeeej ik zie hem ook meid! proficiat! duidelijke streep hoor, ik had hem 1 dag na nod half zo zichtbaar op de kv 2/5! dus ik zeg, plakbeeb