Hello lady's, Willen jullie even naar mijn testen kijken? Ik zit nu op 10 of 11 dpo, deze maand was voor ons een verloren maand, dachten we, want vl zijn zwemmertjes zijn niet op de 'juiste plaats' beland. Gisterenavond was ik plots misselijk van mijn favo food. Reden voor een testje deze morgen. Tot mijn grote verbazing zie ik nu toch een streep. Nadat de test opgedroogd was heb ik er water laten overlopen maar de streep blijft staan. Wat denken jullie? Sinds gisteren heb ik ook terug pijnlijke (.)(.). Na de MA van juni zou dit echt fantastisch zijn mocht dit een echte streep zijn. Maar ik durf niet te hopen.
ik zie zeker een 2e streep en hij lijkt mij roze...... is zeker een voorzichtige felicitatie waard hoor.
Lov, ik was al aan het wachten op jouw reactie Neen, heb geen andere test. Dit is een uiterst gevoelige test (10miu), morgenochtend test ik opnieuw.
Ik zie ook een tweede streepje. Hopen dat hij morgen nog duidelijker is, dan weet je het helemaal zeker
Nee hoor helemaal niet erg! Ik apprecieer je reacties altijd! En 99% zit je er altijd recht op! Jep, morgen terug zelfde testje. Mijn andere testen zijn pas vanaf 25miu, die gaan nog geen streep geven denk ik. Die hou ik voor het weekend. Pfff... Is het al morgen???
Haha neen, ik test beter in de ochtend. Ik drink teveel tijdens de dag. En heb geen test meegenomen naar het werk omdat ik weet dat ik mezelf dan niet kan inhouden! Ik wacht netjes af tot morgenvroeg!
Het is een test die ik bestel op Vente de tests de grossesse et tests d'ovulation | SimplyTests, afkomstig vanuit Engeland. Er staat niet echt een merk op, gewoon EARLY PREGNANCY TEST. Die meet vanaf 10miu, 6 dagen voor NOD... Ik krijg er altijd 5 gratis bij mijn ovulatietesten.
Heeeee wat leuk!!!! Ik zie 'm ook! Meis, het is je zoo gegund, ik hoop dat je streep alleen maar dikker wordt. En jij ook. Alvast een voorzichtig gefeliciteerd!