Nog een voedingsvraagje?

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door raffie21, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raffie21

raffie21 Lid

20 sep 2006
    5
    0
    0
    Hallo,

Het wordt hier steeds gekker, mijn zoontje is nu helemaal van slag en ik weet ook niet meer wat het kan zijn. Hij is al een paar dagen slecht aan het drinken, dan was hij onrustig schudde met zijn hoofd en duwde ongemerkt de fles constant weg en de hoeveelheid is maar tussen de 80 en 100 terwijl hij voorheen tussen de 125 en 150 dronk. Nu is het zo dat hij wel wil drinken, maar het niet kan drinken want na elke slok begint hij te huilen. Ik merk dat hij echt honger heeft want hij pakt gretig de speen, maar zodra hij slikt dan begint hij te huilen. Ik heb van de huisarts Aeropax gekregen zodat er geen lucht in zijn lichaam zit, maar zelfs dat helpt niet. Komt dit je bekend voor? Ik vind het zo zielig.

Mijn zoontje is nu trouwens 8 weken oud en weegt ongeveer 4900 gram.

Met vriendelijke groet,
    Raffie

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zoals ik je verhaal lees lijkt het wel of je zoontje pijn heeft bij het slikken / drinken. Heb je al gekeken of hij geen spruw heeft. Vaak zie je dan ook deze klachten.
    Aeropax ken ik niet, maar heb je dit tegen de darmkrampjes gekregen?

Ilja

3. raffie21

raffie21 Lid

20 sep 2006
    5
    0
    0
    Ik heb dat gekregen omdat hij waarschijnlijk veel lucht heeft die hij niet op kan boeren en daarom zo lastig is met drinken. De ha heeft niet in zijn mondje gekeken en ik zie zelf ook niks aparts. Ik zelf had ook dat idee pijn bij het slikken. Misschien wel keelpijn dacht ik. Helaas was ha vandaag niet aanwezig dus bel ik morgen maar weer.

Bedankt voor je antwoord.

Met vriendelijke groet,

R. Nieuwkoop

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Misschien idd handig als je even tegen je HA zegt dat je het idee hebt van pijn bij slikken. Of laat hem er even naar kijken.

Succes

Ilja

Deel Deze Pagina