help! nu pas last van ochtendmisselijkheid?!

Discussion in 'Zwangerschap' started by danielle2911, Aug 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

Dec 6, 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    tot gisteren heb ik tijdens mijn hele zwangerschap nergens last van gehad. Af en toe bij het ontbijt een vlaag van misselijkheid, maar niet spugen en het duurde meestal niet langer dan 1 a 2 minuten en dan kon ik weer verder ontbijten. Maar gisteren was het helemaal mis! :$ Tjee wat werd ik beroerd! Van tevoren nergens last van, gedouched en aangekleed, tot ik een ontbijtje nam (gewoon 2 bruine broodjes) Ik had anderhalf broodje op toen alles er weer uit kwam en niet zo'n beetje ook! De tranen rolden over mijn wangen... :( gelukkig was het daarna over, maar heb ik de rest van de dag niet zoveel honger gehad. Nou had ik het vanmorgen weer! :( Zijn er meer vrouwen die daar pas later in de zwangerschap mee te maken kregen? De rest van de dag heb ik echter nergens last van....

2. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

Jun 28, 2009
    981
    0
    16
    Had het beide... vanaf een week of 6 elke ochtend overgeven en dan ging het weer een tijdje goed en dan begon het weer. Pas sinds een week of 4 is het echt helemaal over. maar had ook echt weleens dat het 2 weken weg was en vervolgens kon ik weer rennen... zijn vrouwen die er ook de hele zwangerschap last van hebben, geen pijl op te trekken denk ik. En alhoewel het zeer vervelend is, kan het denk ik echt geen kwaad. Misschien was het ook iets incidenteels en had je iets verkeerds gegeten ofzo? Bij mij was het trouwens ook erger als ik moe opstond.

succes!
    xx

3. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

Jun 28, 2009
    981
    0
    16
    Ben niet helemaal duidelijk denk ik... bedoel dat ik vanaf 6 weken zwangerschap last had en pas vanaf 4 weken is het weg, dus 24 weken zwangerschap

4. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

Dec 6, 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    ik snapte het hoor haha, misschien toch maar een droog crackertje en een glaasje water voor het opstaan. Heb ergens gelezen dat dat de uitvinding van de eeuw is ;)

5. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

May 19, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ja, zou me in ieder geval niet te veel zorgen maken, ook omdat het niet constant is..dus dan kan het gewoon erbij horen...ook al is het natuurlijk niet ''standaard'' om het ''nu pas'' te krijgen. Zou idd even wat anders als ontbijt proberen ook. Je lichaam veranderd natuurlijk helemaal van binnen, ingewanden alle kanten op gedrukt, dus kan veroorzaken dat je nu opeens daar last van hebt.

hoop voor je dat het snel voorbij is...

als ik jou was zou ik dus even wat anders eten in de ochtend...

succes!

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Vervelend zeg! Je hebt niet toevallig een buikgriepje oid te pakken?

Share This Page