welke maat?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by elmo82, Dec 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elmo82

elmo82 Actief lid

Jul 16, 2010
    196
    0
    0
    gastouder
    friesland
    Onze zoon van 1,5 jaar heeft maat 19 in schoenen.
    Moet wel zeggen dat hij er bijna uit gegroeid is.
    Welke maat snowboots moet ik gaan kopen.
    Wie kan mij helpen.

2. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

Jun 14, 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou maat 20 kopen, maar weet niet hoe snowboots vallen. Ik weet niet of je ze gewoon in de winkel of online koopt, maar als je naar de winkel gaat, zou ik hem meenemen en dan kijken of er nog 1 cm ruimte is. Dan zitten ze goed.
    Je kan ze natuurlijk ook terug sturen als je ze online koopt, maar ik vind het persoonlijk fijner om mijn zoontje mee te nemen als ik schoenen voor hem koop.

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Passen hoor! Mijn zoontje heeft maat 23 en ook van snowboots maar daar kan nog een dikke sok bij in!

4. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ze gewoon even passen.
    wat een verschil trouwens, mijn zoontje is maar een paar mnd ouder en heeft maat 25 :D

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

altijd passen! Qua breedte (hoewel snowboots gewoon erg lomp en breed zijn natuurlijk) en qua lengte, niet alle schoenen vallen hetzelfde. Je weet ook niet of zijn voeten 1 maat of 2 maten gegroeid zijn, misschien heeft hij nu wel 20,5 nodig maat 21 dus.

6. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,713
    2,517
    113
    De schoenverkoopster zei in snowboots 1 maat groter kopen. Ons dochtertje heeft maat 21 en we hebben 22 gekocht. Ze passen prima, ze loopt er ook goed op. Verschilt denk ik ook per merk snowboots.

7. diddi

diddi Bekend lid

Jan 1, 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje van 17 maanden heeft schoenmaat 21, maar we hebben snowboots gekocht maat 22-23.
    Dit omdat er nogal dikke voering in zit.
    Ze houdt nu dezelfde ruimte over als dat ze in een normale schoen overhoudt. 1 vingerbreedte om te kunnen lopen en groeien!

Share This Page