Misschien een rare vraag maar is maakt het uit hoe je partner klaarkomt( ik bedoel moet hij op me of ik op hem)
Nou niet dat je niet met alle standjes in verwachting kan raken.. Maar om de zaadjes een beetje te helpen is hij op jou.. of op z'n hondjes wel aangeraden... zo worden ze diep in je geplant hihihi
Ik heb wel eens gelezen dat het beter is als hij op jou ligt. Dat zal wel weer wat met de zwaartekracht te maken hebben. Ik vind het ook fijner als hij bovenop ligt, want als ik bovenop lig heb ik het idee dat het er zo weer uitloopt.
Bij ons ligt hij altijd boven om klaar te komen (in het begin wil ik nog wel 'ns op hem zitten, maar naar het einde toe draaien we steeds om). Anders is het inderdaad een geklieder met sperma dat er uit loopt, en dat wil je net niet.
Denk niet dat 't uitmaakt maar heb ergens gelezen dat het beter is dat ie op jou ligt Ingewikkelde standjes maken het moeilijker voor zn zwemmertjes om je eitje te vinden Geloof er niet veel van maar toch ..
Het schijnt dat als je tijdens het klussen met opgetrokken knieen ligt, dan komt het zaad ook verder. Wij doen het voor de zekerheid ook altijd zo op de vruchtbaarste dag , hihihi . Succes!
ff vooraf: misschien komt mijn vraag/opmerking een beetje lullig over, maar zo is ie zeker niet bedoeld! Nou, komt ie... vinden jullie het nog wel leuk als je altijd zo over het standje na moet denken?!? Mijn motto is om er gewoon lol aan te beleven... Als we het altijd op een bepaalde manier zouden moeten doen omdat dat misschien net een ietsje pietsje meer kans geeft heb ik denk ik op een gegeven moment geen zin meer en dan wordt de kans helemaal 0,0... Het is voor mij natuurlijk ook pas ronde 2, je gaat er vast anders tegenaan kijken als je al langer bezig bent...