12 dagen over tijd Kan ik zwanger zijn ? wie kent dit

Discussion in 'Zwanger worden' started by anneke85, Jun 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anneke85

anneke85 Nieuw lid

Jul 5, 2006
    4
    0
    0
    student
    Zwolle
    Hallo ik zal me even voorstellen ik ben anne en ben 22 jaar
    Ik heb het even op een rijtje gezet van de afgelopen 5 maanden wanneer ik ongeseld had moeten worden en daarnaast wanneer ik het had moeten worden 2 mei had ik het moeten worden en 7 mei ben ik het geworden max 5 dagen dus
    maar nu duurt het wel erg lang

2 februari ---- 5 februari
    4 maart ---- 5 maart
    1 april ---- 5 april
    2 mei ---- 7 mei
    3 juni ---- niet geworden

Ik had dus 3 juni mijn menstruatie moeten krijgen want ik heb 7 mei voor het laatst mijn menstruatie gehad

nou is het probleem dat ik dus mijn menstruatie niet heb gehad.
    en ik ben wel wat vaker later, maar niet 14 dagen te laat
    vanaf het moment dat ik het had moeten worden voel ik me ook niet lekker, normaal als ik moet menstrueren dan voel ik echt 5 minuten van te voren echt krampen en dan weet ik dat het raak is maar nu heb ik al 9 dagen die krampen en voel ik me niet lekker
    Ik heb 5 testen gedaan waarvan 2 licht positief van CB en trekpleister huismerk en de rest was negatief ook van verschillende dure en goedkope merken
    Nou heb ik bij de huisarts al een urinetst laten doen die is negatief en van middag krijg ik dan het antwoord of ik blaasontsteking waarvan ik zeker weet dat ik het niet heb maar dat moesten ze toch uitsluiten zei de assistente dus nou mar afwachten

# de verschijnselen die ik heb zijn

# iets gevoelige borsten

# heel vaak plassen

# heel veel dorst

# moe,moe,moe de hele dag door

# krampen in mijn onderbuik net als menstruatiepijn

# borrelende darmen

# obstipatie ( moeilijk naar de wc kunnen

# vlagen van misselijkheid

# en mijn tepels zijn iets donkerder

zijn er mensen die het zelfde hebben of hebben gehad en toch zwanger bleken te zijn

vanmiddag belt de dokter me zelf op om te kijken wat we nu kunnen doen
    we zullen zien

2. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    meid ik ben ook al 16 dagen overtijd en heb ook overal last van
    maar echt positieve testen krijg ik niet
    heb ook bij de dokter een negatieve test gehad
    bij het bloed prikken had ik nog maar 0.6 hcg

dus het is afwachten

3. Niet meer actief

Zo te zien wil je elk topic ondertussen afgaan met je vragen, en zal je het vast te druk hebben om mijn antwoord te lezen in het andere topic dus ik ik zet het neer in je eigen topic, hier komt het :

( let op copy-past-bericht ;) )

Hoi ik zie dus dat jij een regelmatige cyclus had van 30/31 dagen elke keer netjes op de 5e ongesteld.

Volgens mij houd jij aan dat je cyclus 28 dagen moet zijn en dat is niet zo ;)

Zo te zien was je vorige cyclus 34 dagen, en zit je daar nu iets overheen ( één week pas)..
    Je mag al blij zijn dat de HA je helpt, want dat doen ze heel vaak niet, niet als je pas een week overtijd bent.

Ik ben niet zwanger geweest dus ik kan je ook geen antwoord geven op je klachten en zwanger zijn.

En nog een tip, mocht je nog wel ongesteld worden ( hoop voor je van niet omdat je toch zwanger bent ) je moet van je langste cyclus uitgaan en niet van een cyclus van 28 dagen, ik hoop dat je er iets aan hebt.

En is het niet handig dat de HA een bloedtest van je afneemt?
    Want als je zo moe bent kan het ook zijn dat je ijzer te kort (bloed armoede )hebt, en daarvan kan je menstruatie uitblijven ;)

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

over een paar daagjes nog een keer testen als ik jou was.. aangezien je zei dat er 2 van de 5 licht positief waren.. elke 2 dagen gaat je HCG omhoog namelijk..

en anders eventjes naar de huisarts gaan voor een bloedtest.. misschien word je daar wijzer uit? :D

succes in ieder geval!

5. anneke85

anneke85 Nieuw lid

Jul 5, 2006
    4
    0
    0
    student
    Zwolle
    bedankt voor jullie tips ik heb inderdaad veel testen gedaan maar ze waren heel raar de eerste 3 keer waren er 2van licht positief en de laatse die ik deed waren negatief
    Dan heeft het ook niet toegenomen
    en klopt ik zit echt in onzekerheid en het probleem is dat er wel veel topics over zijn maar dan uit 2006 of 1998 dus daar heb ik niet zoveel aan
    die mensen zullen ondertussen denk ik wel zwanger zijn of een kindje hebben ?

6. Mama Van Keano

May 6, 2008
    96
    0
    0
    Enschede
    als ik t zo lees zou ik denken dat je zwanger bent !
    maar voor de zekerheid een paar dagen wachten en nog eens testen..
    neit elke dag dat heb geen zin en is zonder van je geld haha..
    of laat de huisarts een bloedtest ofzo doen..
    veel succes !

Share This Page