's avonds op bed opeens huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jootje33, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    Onze zoon huilt opeens als we hem 's avonds op bed leggen en raakt helemaal overstuur. Hij heeft dit nooit gehad en is 's avonds altijd een gemakkelijke slaper geweest.
    De afgelopen week wil hij ook smiddags opeens niet meer slapen.
    Iemand een idee hoe dit kan komen?

2. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Misschien helpt het als je een verhaaltje voorleest als hij s'avonds op bed gaat.
    Hier is "weltrusten Dikkie Dik" favo.

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Tja, meestal hebben ze wel even zo'n fase. Vroeger of later......
    Onze Jesse was altijd zo makkelijk, je legde hem op bed en hij ging zonder problemen slapen. Nu huilt hij soms ook wel es, ook al is hij nog zo moe. 't Is even vervelend, maar 't gaat wel weer over hoor.
    Sterkte ermee.

4. Eendje 567

Eendje 567 Actief lid

24 jan 2008
    176
    0
    0
    Sjoerd heeft dat ook gehad, volgens mij komt het omdat ze dan ook gaan dromen. Even een aai over de bol en geruststellen en vertellen dat je er nog wel bent hielp hier erg goed.
    Nu wordt hij nog wel eens overstuur wakker 's nachts maar niet meer zo vaak. Als het al bijna tijd is om op te staan, dan mag ie nog even bij ons in bed. Maar midden in de nacht probeer ik hem even te troosten en dan gaat hij vaak weer verder slapen.

5. Volgens het Oei, ik groei boek zit je zoontje nu midden in zijn 15 maanden sprong. Misschien is dat de oorzaak en is het over een week of twee weer voorbij.

Groet, Mirjam

6. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    meiden bedankt voor jullie reakties
    hopenlijk gaat het gauw weer beter

Deel Deze Pagina