kan ik er nu zeker van zijn dat ik zwanger ben?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door linny0903, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    hallo
    ik heb vandaag een test gedaan van het merk matcare. Hier verschenen 2 streepjes in alleen was de ene veeeeeeeeeeeeeel lichter dan de ander maar je ziet er wel de roze kleur in net als in de andere lijn (ik heb namelijk ook weleens een "schaduw streepje gezien en was nooit zwanger)
    kan ik er nu vanuit gaan dat ik zwanger ben? voor de rest heb ik heel erg het gevoel alsof ik ongesteld moet worden maar ben er dan misselijk bij.
    ik hoop dat iemand me kan helpen, op de verpakking staat dat ook een lichte lijn positief is..ik ben gewoon bang voor een teleurstelling en wil weten of t nu zeker is.
    groetjes linda

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Linda,

het is inderdaad zo dat ook een lichtroze streep positief is. Maar ik kan me voorstellen dat je niet te vroe wil juichen omdat je dit al eens hebt meegemaakt. Wat je kunt doen is bijvoorbeeld vrijdag of zaterdag nog eens testen. Heb je dan weer een (licht)roze streep, kun je er echt vanuit gaan dat je zwanger bent. Je kunt voor de zekerheid ook een test van een ander merk pakken.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina