zwangerschapstest .....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chickiedenise, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Hoihoi..

Ik zal even in het kort mijn vraag uitleggenn.
    Ik ben 19 jaar en heb nooit bijgehouden uit hoeveel dagen mijn cyclus bestaat ..
    Ik weet dat mijn laatste cyclus 29 dagen was.
    Nu is het de 27e dag sinds mijn laatste menstruatie en heb een zwangerschapstest gedaan...er kwam uit..niet zwanger.
    Het was een digitale test.
    Mijn vraag is of deze test betrouwbaar is? omdat ik de 27e dag getest heb.
    Zou het zo kunnen zijn dat als ik over 2 dagen een test doe, dat de uitslag dan positief kan zijn? maakt dat zo'n groot verschil ?
    Of als ik over een week de test doe, is de test dan veel betrouwbaarder?
    Ik heb namelijk altijd ongeveer 5 dagen vantevoren buikpijn, dus ongeveer de 24e dag ..maar nu heb ikd at gevoel nog niet gehad.
    Ik ben wel misselijk elke dag en heb geen eetlust meer, heb wel af en toe een raar gevoel in mijn buik, maar dat is niet de menstruatiepijn die ik voel. ( ik ben trouwens niet aan anticonceptiemiddelen)

Alvast bedankt voor het antwoorden !

Groeten :D

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Het kan zeker uitmaken als je 2-3 dagen later nog eens test. Het kan zijn dat HCG waardes nog niet hoog genoeg zijn.

Maar het kan ook zijn dat je cyclus deze keer wat langer duurd. Als je niet precies weet hoelang je cyclus duurd, kun je ook gaan temeraturen. Je weet dan ongeveer wanneer je je ei sprong hebt. Als je je ei sprong heb gehad dan duurt het meestal ongeveer 14 dagen tot Ongi of NOD.

Als je niet ongi word, gooi je er gewoon nog een testje tegen aan deze week. Succes meid en hoop dat je wat aan mijn info hebt.

Deel Deze Pagina