Omdat ik niet de enige wil zijn met een spinnenfobie die dit feit weet En ja hier mogen alle spinnen in huis dood gaan. Ze bezorgen mij paniekaanvallen. Buiten niet, die mogen blijven zitten.
Deze kruisspin zit al 2 weken voor ons raam buiten en die mag lekker blijven zitten. Kruisspinnen komen tenminste niet naar binnen Ik heb wel het idee dat ze hoogzwanger is of niet?
Ok, een vogelspin is tot daar aan toe. Maar in mijn ogen is een hond, vos etc geen vergelijking met een huis spin.
Ja, ik weet dat spinnen nuttig zijn en dat ze mij zeer waarschijnlijk niks doen, maar dat maakt mijn fobie niet minder helaas. Door dit soort topics liep ik gisteren avond naar boven en zag iets op de muur. Ik schrok me wezenloos!! Was het een stopcontact, dat er echt al langer zat en persoonlijk kan ik de vergelijking met een hond ook niet echt plaatsen... Pluisje
iewl!! 1500??!! Serieus?!?! pffff adem in, adem uit.... brrrr En geloof me hier gaan ze er ook aan.. ik ben er doodsbang voor. Ik hou ontzettend van dieren, maar spinnen halen het slechtste in me naar boven. Dan word ik echt panisch... Hetzelfde met wespen trouwens... Manlief moet ze altijd weghalen.