Waar kopen jullie je knutselspulletjes?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door oogappel, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi dames,

Even nieuwsgierig waar jullie je knutselspulletjes kopen en wat heb je zoal in huis?

Ik kocht regelmatig via lobbes.nl maar die zijn minder knutselspullen gaan verkopen!

Ben benieuwd naar jullie reacties ;)

2. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Westfalen doen wij met huis tuin en keuken dingen al veel. Laatst van een leeg pak dubbelfris een vogelhuisje gemaakt.
    Verf koop ik overal. Haal ook veel freubels bij de Hema.
    Soms Intertoys, glitters enzo.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja ook hier als ik wat leuks zie neem ik het mee.
    Zo loop ik af en toe met dat in mijn hoofd door Hema, zeeman maar ook euroshops.
    Voor beados moet ik naar Bart Smit of intertoys.. Maar voor de basis ga ik niet veel geld uitgeven of online bestellen. Nergens voor nodig.

4. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Inderdaad Hema of Zeeman, Action. Toevallig kreeg ik van de week ook de gids van Walz Kids in huis. Maar dat is leuk speelgoed! Niks van al die schreeuwerige troep maar wel wat lekker het onderzoekende en creatieve brein aanspreekt. Helaas is onze uk er nog te klein voor. Meer iets voor kindjes al op de basisschool.

We hebben momenteel in huis; klei, vingerverf, plakkaatverf, van die stickers die je in een boekje kunt plakken of heel fijn (ahum weeeeer ramen zemen) op het raam, prikblok, grote soort ministeck, vouwblaadjes en linten, kleurplaten, potloden, kinderschaar en lijm, wc en keukenrollen, gewone stickers, gekleurd papier, sliertjes en woldraadjes, veertjes van de eenden, of mooie boomblaadjes. Ik zou wel meer willen maar het ukkie is gewoon nog te klein om verder te gaan.

5. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    De action heeft erg veel knutselspullen en is niet duur. Vooral dat niet duur vind ik altijd wel prettig, want kinderen gebruiken altijd erg veel van alles en meestal beland het ook snel weer in de prullenbak of papierbak.;):D

6. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Ik zweer bij de Action! Wordt ook best vaak veranderd van assortiment. En idd niet duur, en voor ieders wil wat!

Ik heb echt allerlei dingen in huis. Papier, verschillende scharen, pennen, potloden, stiften, stickers, linten, glitters, 3D dingen, kleurlijm, scrap achtergronden, allerlei versierspullen. Twee dozen vol. En nog blijf ik kopen haha

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Action, Hema en Zeeman

Inslaan, elke week. Kost niet veel en uren en dagen plezier

Onze dochter is nogal een knutsel miep. En als er dan ook nog eens de hele week kinderen komen spelen...

Nu zijn vooral de glitterstickers van de Action in trek.

8. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Action! Veel, goedkoop en altijd dicht in de buurt. Ideaal!

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Action inderdaad (al is die hier helaas niet dicht in de buurt) en Hema, Intertoys/Bart Smit/andere speelgoedwinkel, Hema, Zeeman, Kruidvat, ... Overal en nergens dus. :)

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Action, Zeeman, Wibra en Hema, ik ga daar niet veel geld aan uitgeven. Soms bij de Witte Boekhandel, daar hebben ze ook nog wel eens knutselspullen.

Deel Deze Pagina