Hoi Allemaal, De 14e van november zou weer de 1e dag van mijn nieuwe cyclus zijn. Ik had de laatste 4 maanden iedere x een cyclus van 28 dagen, dus ga je daar nu ook van uit. We zouden starten met onze 1e IUI behandeling, maar wat denk je wordt ik NIET ongesteld! Balen.....2 zwangerschapstesten later (deze waren uiteraard negatief) toch vandaag maar het ziekenhuis gebeld, je voelt je dan ook zo onzeker. Voor maandag een afspraak, krijg dan een echo om te kijken hoe mijn baarmoederslijmvlies eruit ziet en anders gaan ze mijn cyclus opwekken met medicijnen. Nou een slecht begin vind ikzelf maar ja.......
Wat vervelend zeg! Zoiets verwacht je natuurlijk niet.. hoop dat je ongi snel komt en anders met medicijnen. Kan je snel beginnen aan de behandeling.
Hoi Allemaal, Nou net thuis van 2 uur ziekenhuis.... De arts vond 12 dagen overtijd geen ramp! Na een inwendige echo, ging ze overleggen met de foto's van mijn eierstokken en baarmoederslijmvlies. Ik had onregelmatig slijmvlies en het was aan de dikke kant. Begon ze ineens over mijn BMI, die moest naar 35, maar dat wist ik al. IUI hadden we met haar nooit besproken, maar wel met de gyn. waar we een vervolgafspraak hadden gehad. De 1e arts zei dat we met haar Clomid hadden besproken, maar dat wist ik zeker van niet. Na overleg over mijn menstruatie, uiteindelijk een belafspraak gemaakt voor morgen, zodat ze ook mijn bloedwaarden met me kon bespreken en hoe nu verder....Dus ik stap buiten en was helemaal verbouwereerd! Ik voelde ineens de grond onder mijn voeten wegzakken, omdat we al dik 5 jaar zelf bezig zijn en met Clomid moet je weer zelf aan de klus. Het zaad van mijn partner is ook niet in orde, dus ik dacht weer een kostbaar half jaar voorbij! Dus eenmaal bij de aasistente toch er weer over begonnen en die had zoiets van als je nu eerst gaat bloedprikken kun je daarna nog even in gesprek met de arts. Dus ik zeg ok....Kwam ik dus bij die arts die de IUI had afgesproken. Dus ik boos natuurlijk! Ik had al medicijnen in huis, had al prikinstructie gehad enz..Maar ze was heel resoluut...we starten toch IUI maar pas als ik BMI 35 heb gehaald. Dit komt neer op 7 kilo afvallen. Ik kon wel brullen! De assistente had nl. gezegd dat we zouden starten deze cyclus, dus als ik niet had gebeld had ik gewoon begonnen, maar dat was niet waar zei de gyn. want ze hield mijn BMI in de gaten op de computer. Ik had zoiets van uhu.....niet dus. Ze hebben gewoon een fout gemaakt alleen hoe moesten ze dat nu oplossen. Nou ik weet niet of ik alles heb opgeschreven, maar moest het effe kwijt! Marianne
Jeetje zeg wat een verhaal! Kan me voorstellen dat je helemaal gefrustreerd en boos bent.. Ik wilde je even veel sterkte wensen! Gr. Daan