Ik voel me af en toe net ma flodder zoals ik er in huis bijloop: jogging(zwangerschaps) broek waar ik het elastiek in de taille heb doorgeknipt omdat het me irriteerde. Ok, nu zakt hij wel een beetje af, maar dan hijs ik hem af en toe weer op... Vind het zonde om voor de laatste maand nog een grotere maat te kopen . Zodra ik thuiskom gaat m'n bh af, m'n sokken uit en pantoffels aan. Alle bandjes en dus ook de bovenrand van m'n sokken irriteren me. Zijn er eigenlijk sokken die dat niet hebben? Kan er in zwangerschapsshops niets over vinden, en het lijkt me toch niet dat ik de enige ben die hier last van heeft?
Ja die zijn er Ik heb de oplossing ook eindelijk gevonden. Wij hebben hier in de buurt een 1 euro winkeltje en daar verkopen ze van die chenille sokken die zijn helemaal van dat warme chenille wol gemaakt ze noemen ze ook wel eens fleecesokken die hebben dus geen elastieke rand erin zitten ze zijn ook nog eens zo lekker warm dat je geen slof meer erbij aanhoeft. Ze zijn wel behoorlijk dik dus in je schoenen stappen ermee is dan wel even wat meer duwen en trekken maarja dat is ook een paar keer en dan zijn je schoenen wat meegerekt. Ik zie ze tegenwoordig trouwens bijna in alle winkels tot het kruidvat toe maarja in dat winkeltje zijn ze maar 1 euro..
Ik heb sokpantoffels, die hebben ook geen harde elastieken rand en zijn lekker warm! Heb ze bij MissEtam gehaald.
haha... Hoe herkenbaar ... Ik geen eens sokken aan in mijn schoenen en thuis loop ik gewoon op blote voeten... En dan hup pyama broek aan shirt van mijn vriend.. Heerlijk.. Als we visite krijgen of ik moet ff weg dan zie ik er "normaal" uit haha.. Die soksloffen hebben ze misschien ook wel bij de action...