Jurre krijgt een broertje maar nu moeten wij nog een leuke naam verzinnen! Wat denken jullie van: Rinze Rik Jop(pe) Thijmen Cas Of andere suggesties (achternaam begint met S)?
Rinze: Leuk! Een naam die ik verder niet ken, maar wel leuk klinkt, door dezelfde e als in jurre, zie je wat herkenning, zonder dat het te veel is Rik: Beetje saaie naam, maar past wel wat bij Jurre Joppe: Jut en Jul... Jop: sorry, ik vind Jop een wat suffige naam die ik bij een volwassenen ook niet zo geweldig vind.
Rinze: Niet mijn smaak Rik : Te gewoontjes Jop(pe): Leuk,maar zou dan voor jop of job gaan. Jurre en Joppe vind ik een beetje jut jul Thijmen: Leuk ! Cas: Op zich een leuke naam maar niet in combi met Jurre Wat vind je van (s)Tijn Wessel Axel Hessel Ewout
Jop, Thijmen en Cas vind ik erg leuk! Joppe ook, maar niet samen met Jurre. Siem vind ik ook erg leuk!
Mijn zoon heet ook Cas dus dat vind ik een hele mooie naam, ook goed passend bij Jurre. Uit jouw lijstje vind ik Thijmen verder erg leuk! Nog wat suggesties: Jens Siep / Siebe Tijn Lars Succes met jullie zoektocht naar DE naam!
Bedankt voor jullie reacties! En aantal van de voorgestelde namen komen al voor in onze familie of vriendenkring dus die nemen we liever niet (jammer want er zitten er hele mooie tussen) Joppe vind ik ook leuk maar idd in combi met Jurre een beetje Jut en Jul dus die hadden we op de reservelijst gezet. Nu jullie dit bevestigen gaan we deze naam toch maar schrappen. We gaan er nog eens goed over nadenken en hopelijk hebben we snel DE naam gevonden. Nogmaals bedankt groet Janak