haha vaag ik heb ook januarie in me hoofd Ik voel dus wel van alles maar denk juist niet dat het raak is vandaag ook een test gedaan om mezelf ff te relaxen natuurlijk negatief . Hoop dat 3x scheepsrecht is .
die testen waarme je 6 dagen van te voren zou kunnen testen zijn echt pure onzin dingen en dus geld verspilling.. ken eigenlijk niemand bij wie het ook werkte.. vaak was het zo dat met gewone test wel 2 a 3 dagen van te voren positief gaf en die gevoelige test nog steeds negatief
noena ik wist al dat ie nega zou zijn maar had het wel ff nodig om het te zien zodat me lichaam tot rust komt ben anders bang dat ongie weg blijft door stress
dokter gebelt had wel maar 25 Hcg in mijn bloed maar test was positief ik ga proberen te genieten ipv te stressen en bang te zijn dat het mis gaat
vergleken met vorige maand heb ik nu idd ook bijna nergens last van maar of het echt zo is weet ik niet
Das niet helemaal waar wat je zegt. Je kan positief testen voor je NOD maar dat geld niet voor iedereen. Ik heb 4 dagen voor mijn NOD getest en die was negatief, de dag dat ik kon testen positief dus zo zie je maar weer....... niet iedereen heeft dat geluk
dat kan zeker kloppen niet iedereen zijn lichaam maakt hcg in hetzelfde tempo aan maar ik had het over de opmerking die testen waarme je 6 dagen van te voren zou kunnen testen zijn echt pure onzin dingen en dus geld verspilling.. das niet waar
@meduusje: gefeliciteerd! Verder even een vraag in het algemeen over zwangerschapstesten, gevoelige of niet. Het is toch voor iedere vrouw anders? De een maakt sneller en meer HCG aan dan de ander. Ik bedoel er zijn vrouwen die pas twee weken na NOD positief testen en anderen dagen ervoor. Ik denk dat het niet perse met het soort test te maken heeft. Bovendien wordt toch ook wel geadviseerd om verschillende soorten te proberen? Ik hoop gewon dat ik een positieve uitslag heb eind van de week. Maakt me niet uit met welke test.
hallo dames Bij mijn zoon (tweede kindje) had ik een week voor mijn NOD al het gevoel van dat het wel eens zover zou kunnen zijn. bij mijn dochter had ik rond mijn NOD gevoelige tepels en steken in mijn buik. bij mijn zoon had ik dat een week op voorhand al die twee dingen. het was al de derde ronde en die gevoelige tepels en steken in mijn buik had ik niet in de eerste twee ronden. dus een dagje vroeger dan ik mijn NOD verwachte heb ik getest met clearbleu en die was lichtjes positief. dat was op een vrijdag. (ik kon niet meer wachten tot na het weekend) maar mijn vriend was er niet gerust in omdat het zo vaag was. dus maandag (twee dagen overtijd, ik verwachte niet anders) opnieuw getest en die was overduidelijk positief. dus die gevoelens die je hebt van het kan zover zijn, ze kunnen wel kloppen hoor. zeker als je al eens eerder zwanger bent geweest en ze herkennen.
Ik "weet" dat ik zoiezo nu 6x zwanger ben geweest zonder een test te hoeven doen Maar elke keer ongi... Er is wat mis met mijn hormoontjes...
Geen idee. Ben je al bij je HA of bij de Gyn geweest? Ik zag dat je al erg lang bezig bent. Ik schreef in de eerste post dat ik bijna zeker was dat het gelukt was, maar voel nu toch redelijk wat ongi klachten opkomen, dus dat 'zeker' weten van mij klopt waarschijnlijk voor geen meter. Te veel ermee bezig denk ik.
Ik zou volgens de calculator gisteren de innesteling hebben gehad, heb sinds vandaag bijna geen last meer van m'n buik,alleen nog opgeblazen.Wel 's avonds last van m'n liezen.
Joh dat hoeft niet te betekenen dat je het mis hebt hoor er kan zoveel fout gaan toch nog als je een bevruchting hebt Ja ik loop nu ongeveer een jaar bij de gyn
Hey puzzcat, Je hebt gelijk. Ik had vandaag een mega dip wat betreft mijn vertrouwen in dat het gelukt was, moet gewoon nog even geduld hebben. Het is tenslotte nog niet mijn NOD.... Wij zijn overigens nog niet zo heel lang aan het proberen, maar omdat mijn man een sterillisatie heeft gehad heeft hij trage zwemmers. We hebben na zijn hersteloperatie afgesproken om het een aantal maanden aan te kijken. We gaan begin November naar de uroloog om te praten over andere opties, maar als ik heel eerlijk ben zie ik er wel tegenop... Misschien dat ik daarom ook zo hard hoop dat het gelukt is. Het is in ieder geval erg fijn om hier mijn gedachten en vragen over het zwanger worden kwijt te kunnen.
mijn voorgevoel klopte absoluut niet en mn cylcus is ook weer anders geworden want gisteravond zijn de gekomen... Hoop dat jullie voorgevoel wel gaat kloppen!