Was mijn werkdag maar vast voorbij... Ik wordt gek hier! Duitsland heeft een fesstdag en dan zitten wij hier ons kapot te vervelen. Krijgen we alleen de rotklusjes . Beetje off-topic, maar goed
nee dag van de eenwording Onze oosterburen hebben echt enormveel feestdagen. Valt me pas op sinds ik hier werk haha. Kunnen wij best een voorbeeld aan nemen.
volgende week test week jippie al had ik nu al 2 nega testen dus heb er een hard hoofd in maar goed we merken het di of woensdag wel
Ik had het juist andersom. Twee maand geleden kreeg ik na mijn eisprong last van borsten: niet normaal. Ik was er dus echt van overtuigd dat ik zwanger was...maar helaas: hartstikke ongie geworden. Afgelopen maand kreeg ik weer hetzelfde, ontzettend last van mijn borsten en was nu ook moe. Maar ik vond het wel zalig met mijn lichaam, mij constant een beetje voor de gek houden? daar zou ik niet weer in trappen. Tot ik op zondagnacht moeilijk in slaap kon komen, had het heel warm en was ontzettend onrustig. De volgende dag in de auto, temperatuur op 15 graden en beide ramen open en toch nog steeds het gevoel of ik last had van opvliegers....toen uiteindelijk toch maar een test gehaald en die gaf aan wat ik in eerste instantie niet wilde geloven: ZWANGER! Helaas een week later een vmk gehad
Een voortijdige miskraam is toch dat je voordat je je NOD is je eitje toch nog wordt afgestoten? Volgens mij heb ik dat ook weleens gehad. Voel je dat als dat gebeurt?
Ik weet eigenlijk niet eens of ik wel de juiste term gebruik hoor, ik doelde meer op een 'vroege miskraam'. Ik kon testen op zondag maar heb dat op maandag gedaan. Zowel maandag, dinsdag als woensdag gaf de test positief aan. Ik was 4 weken en 4 dagen zwanger toen het misging...
Gisteravond getest... Negatief. Maandag even bellen met de huisarts hoe het kan dat mijn ongiklachten sinds het begin van onze pogingen zo veranderd zijn. Had namelijk voorheen nooit of te nimmer pijnlijke (.)(.) of misselijkheid en begin me er nu toch een beetje zorgen om te maken... Zou het allemaal psychisch zijn? Lijkt me sterk.
Ik denk wel dat het (meeste) 'psychisch' is. ik heb ook elke maand weer klachten... en het is elke keer voor de gek houderij geweest... Echt heel apart..
Het is net wat er hierboven gezegt word,je weet dat je zwanger bent door al die symptoompjes maar je word toch ongi Ik verloor al die keren een witte weefels prop,als het een bloedprop was geweest (ongi) dan was het gewoon puur rood Mijn gyn zei ook dat het een vruchtje was,maar dat er dan wat verkeerd gaat in de bm BV. de celdeling,innesteling,cromosoom afwijking enz enz De vrouw is vaker zwanger dan zij denkt,meestal denk je dan dat je "gewoon" ongi bent geworden
Wen er maar aan dat je lichaam je echt enorm voor de gek kan houden. Ik had nooit last van mn ongi en toen ik stopte met de pil kreeg ik ook vage klachten rond mijn ongi, waaronder inderdaad ook enorm last van mijn (.)(.)