Nog een week wachten, maar toch bijna zeker dat het raak is.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door frownupsidedown, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Eerst kreeg ik behoorlijk last van mijn buik, vervolgens bij het 'afvegen' wat roze en daarna begon het langzaam steeds meer te vloeien. Inmiddels een negatieve test gehad dus ik weet nu in iedergeval dat al het hcg uit mijn lichaam is.

2. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ikhad ook elke maand klachten en dach tdat het nu best wel s raak kon zijn. Elke maand werd ik toch netjes ongesteld dus helaas... De 6e ronde dachtik op mijn NOD jeetje wat een kramp ik ga vast ongesteld worden maar kwam geen bloed wat normaal altijd wel zo is. Vriendin van me zei meteen ga een test halen maarvoor mij zei het wegblijven van het bloed al genoeg. Heb voor de zekerheid 2 dagen later een test gedaan en die was flink positief.

3. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Ik had de afgelopen week een volle cupmaat groter dan normaal en een heel ander verloop van de klachten, vandaar dat ik ervan overtuigd was dat het raak was. Ben nog niet ongi geworden maar de test was voor mij bewijs genoeg... Volgende ronde beter ;)
    Het heeft overigens bij mij niets met het stoppen van de pil te maken want die slik ik al ruim twee jaar niet meer. Mijn man was tot afgelopen juni gesterrilieerd, namelijk.
    Die veranderingen zijn gekomen de eerste keer dat we voor het echie mochten proberen en sindsdien iedere maand anders. Hopeloos om daar wijzer uit te worden op het moment.

4. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @frown.. Nog niet alle hoop opgeven, volgens mij heb ik hier vaak gelezen dat pas na lange tijd positief getest werd. Dus zolang de duivels er nog niet zijn...

En misschien is het ook zo dat we sommige 'symptomen' altijd al hebben gehad maar er toen geen aandacht aan besteedden.

Veel succes iedereen, liefs

5. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    @ sharon Denk dat je gelijk hebt wat betreft de symptomen.
    Een aantal ervan heb ik denk ik altijd wel gehad, maar die merkte ik pas op toen ik echt op mijn lijf ging letten. (Bijv. dat ik eind tweede en gehele derde week van mijn cyclus regelmatig een soort van opvliegers heb. Heb ik het plotsklaps bloedheet terwijl de kamertemp hetzelfde is.)

*strooit vruchtbaarheidsstof in het rond en blaast deze over het forum uit*

Zo, hoop dat het helpt ;)

6. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

6 sep 2008
    110
    0
    0
    Ook hier was de vorige keer dat ik echt dat te voelen dat ik zwanger zou zijn helaas niet waar. Nu moet ik van het weekend/ begin volgende week weer ongesteld worden ik weet het niet meer precies :( Alleen toen ik van het weekend de zoveelste keer wakker werd in de nacht omdat ik naar de wc moest had ik echt ontzettende kramp in m'n buik, ik kon ook moeilijk m'n bed uitkomen en het voelde alsof m'n hele buik straks stond. Iemand een idee of dat een positief iets is :D ?

7. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Durf het niet te zeggen. Ik heb al zo veel verschillende verhalen gelezen en het zou best wel kunnen, maar het kan ook iets geheel anders zijn.
    Ik hoop het wel voor je.
    Succes deze week met afwachten. :)

8. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

6 sep 2008
    110
    0
    0
    Ja ik hoop het ook echt :D Ook nu heb ik steeds nog zo'n raar gevoel in m'n buik. Ik heb nooit echt last van buikpijn gehad als ik ongesteld was/ moest worden. Pff even afwachten maar weer.

9. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Inderdaad en juist dat afwachten is het moeilijkst. :D

10. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

6 sep 2008
    110
    0
    0
    Ja dat is het zeker, ik heb nog nooit zovaak naar m'n ongesteldheidsdagen geleefd :)

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ken deze verhalen wel een beetje van mezelf.... normaal gesproken heb ik gelijk op de dag van mn ei gevoelige (.)(.) en misselijk 's ochtends..niet zwanger.. maar nu we deze maand vanwege een verhuizing alles op een laag pitje hebben gezet, voel ik eigenlijk nog niks haha..
    de vorige keren heeft mn lichaam mezelf goed voor de gek gehouden dus volgens mij is afwachten toch het beste..

12. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

6 sep 2008
    110
    0
    0
    Ja afwachten is ook maar beter maar dat is moeilijk maarja testen heeft nu toch nog geen zin al ga je het liefst een test halen maarja dan weet je toch de uitslag al. Pfff hahahaha

13. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    @ roeltje en anoniem: sterkte. Die dagen zullen waarschijnlijk verschrikkelijk lang gaan duren, maar jullie komen er wel door.

:D

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    En frown...heb je nog een keer getest?

Voor de anderen veel succes met wachten... duim*duim*duim

15. Meduusje

Meduusje Actief lid

24 sep 2008
    230
    0
    0
    advisor
    en en en al getest?

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @frown. Thankx haha...
    ach nog maar 12 dagen mar met een verhuizing in zicht gaat de tijd wel ontzettend snel.. dan kan ik testen in mn eigen nieuwe huis haha.....

17. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Roeltje: Nieuw huis nieuw mensje! hopelijk :)

18. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

6 sep 2008
    110
    0
    0
    Ik moet nog tot dinsdag wachten voor ik kan testen. Ik voel m'n buik meer dan normaal en heb steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar dan is er niks aan de hand. Pff ik hoop het ook. M'n vriend wordt helemaal gek van ongeduldheid hahaha die roept maar ga vast een test halen misschien doet hij het al.

19. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hier zijn de :evil: :evil: op bezoek. :cry:
    Had stiekem nog een klein beetje hoop aangezien ik overtijd was, maar helaas.

Dan maar weer opnieuw proberen...

20. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

6 sep 2008
    110
    0
    0
    Wat een grote teleurstelling is dat steeds he :(

Deel Deze Pagina