Echt wel. Komende maand zit mijn hubbie twee weken in het buitenland, dus oktober is voor ons ook vast afgeschreven. Pas in November weer een kansje .
Frown..., echt mooi K...*knuffel* Ik snap alleen iets niet, volgens jouw cycli-lijst is je laatste korter dan die ervoor, of heb je dat nog niet aangepast? Want dan zou je laatste toch juist weer langer moeten zijn? Ook balen dat je weet dat t komende maand niets wordt maar misschien ook wel rustig idee om er dan eventjes niet zo mee bezig te zijn. @anoniem...wat duren die dagen dan lang he, duim voor je! En nog een vraag, welke cyclus houden jullie aan als t steeds verandert?
Weet je wat het hele punt is? Je moet je eisprong zien te vinden en dan je LF bij gaan houden en weet je automatisch wanneer je ongi moet worden Dus ik reken pas mijn cyclus uit en pas dan ook de banner aan als ik mijn eisprong voel
Bij mij is het, afgelopen maand uitgezonderd, eigenlijk altijd zo: de ene maand een cyclus van vijf weken (hooguit een dag afwijking), de andere maand vier weken. Afgelopen maand was mijn 'vier weken' maand, maar die liep dus iets uit. Voor mijn banner neem ik dus het aantal dagen wat het zou moeten zijn... Vanaf deze maand ga ik wel bijhouden wat mijn temperatuur is en ik ga ovulatietesten doen om wat beter te weten te komen hoe mijn cyclus verloopt.
Dat verschilt echt per persoon Bij sommigen (als ze een lichter pil hadden) binnen een maand en anderen 6 maand Ze zeggen soms tel bij elk jaar dat je de pil hebt gehad een maand bij op Dus 5 jaar is 5 maand Maar persoonlijk geloof ik daar niet in
Nou dat hoop ik ook niet want dan duurt het nog wel erg lang Bijna 10 jaar de pil geslikt..... Ik had microgynon. Ik dacht altijd dat hij na 3 maanden toch wel uit je lichaam was maar begin er nu aan te twijfelen. Pfff dat afwachten dat duurt zoooooo lang eigelijk zou je gewoon altijd moeten kunnen testen met een eerlijke uitslag
Mmm, Heb ook bijna 10 jaar de pil geslikt, idd ook microgynon. Mijn huisarts zei dat ik het zowiezo een jaar moest aanzien voordat ik ook maar aan mij zelf begin te twijfelen. Oefenen dus en hopen dat ik snel een regelmatige cyclus heb. Vanochtend voor het eerst ongesteld geworden nadat ik met de pil ben gestopt. Dit duurde 38 dagen dus......
Ohh maar dat ze zei dat je het een jaar moest aanzien is niet om de pil maar dat is de standaard tijd voor wanneer je kan gaan twijfelen of er wat mis is met je vruchtbaarheid Maar dat je nu een cyclus hebt van 38 dagen hoeft echt niet te betekenen dat het altijd zo is Kijk maar naar mijn cyclus balk beneden die wisselt ook heel erg
Hahaha ja dat je het gewoon op een hele simpele huis-tuin-keuken manier kan testen wanneer je maar wilt. Nou Knorretje dat wilde ik nou net niet horen zoiets Ik hoop maar dat het echt niet zo lang gaat duren en dat mijn gevoel nu gewoon klopt. ik heb altijd een hele regelmatige cyclus gehad toen ik aan de pil was en nu is het eigelijk nog net zo regelmatig dus ik hoop maar dat dat in m'n voordeel is dan. Pfff nog 6 dagen en ze duren zooooo lang.
Als je aan de pil bent heb je eigenlijk geen echt betrouwbare cyclus. Die pil zorgt ervoor dat je na 3 weken slikken, de 4de week ongesteld wordt....met misschien een afwijking van soms 2 of 3 dagen..... Als je stopt met de pil is je lichaam in de war en moet het nu ineens zelf allemaal gaan regelen. Als je goed rondkijkt op dit forum zie je dat veel vrouwen in het begin een bizar vreemde cyclus hebben dat soms wel 40, 60, 80 of zelfs 90 dagen duurt. Ik ben allang blij dat ik na 38 dagen ongesteld werd. Al dacht ik echt dat ik zwanger was......maar ja, nu weet ik waar ik aan toe ben en kan ik weer volop gaan voorbereiden op poging 2..... Komt allemaal goed......
Tja met de pil kon ik er echt de klok op gelijk zetten wanneer ik ongesteld zou worden. Nouja ik blijf gewoon even doordromen dat het nu raak is en hoop dat deze droom lang duurd en ik niet over een paar dagen wakker geschud wordt.
En (sorry) maar als je je ongi terug hebt hoef zelfs niet eens te betekenen dat je je eisprong ook hebt... Wat zit een vrouwenlichaam er toch vreemd inelkaar...
@anoniem: Hoop voor je dat je ons snel goed nieuws kunt vertellen maar ga er niet volledig in op. Toen ik afgelopen zaterdag testte en het negatief bleek te zijn was ik zo teleurgesteld........Natuurlijk was ik ook wel redelijk naief toen ik dacht dat ik na het stoppen van de pil meteen zwanger zou zijn. Maar het hele plaatje klopte. Ik had de symptomen en was 5 dagen overtijd.....Maar helaas na 10 dagen overtijd en weer een negatieve test werd ik dan toch ongesteld....... Proberen je gedachten ook iets te verzetten en minder hard de klap aankomt als het niet zo blijkt te zijn. Is het trouwens je 1e poging?
Nee dit is de 4e poging. De eerste poging hoopte ik ook heel erg, dacht dat kan haast niet missen, leuk vakantiekindje enzo maar helaas en idd de teleurstelling was groot. Ik ga er ook niet vanuit dat het nu wel raak is hoor maar ik hoop het natuurlijk wel heel erg en zoveel ik m'n buik nu voel........nouja je lichaam kan je ook flink in de zeik nemen natuurlijk. We blijven maar even afwachten kan het nu toch niet meer veranderen.
@anoniem: Ik zal iig voor je duimen...... @puzzcat24: Misschien een stomme vraag, maar nooit gedacht ik stop ermee na zoveel pogingen? Ik ben een beginner, maar respect voor jou dat je het nog probeert en iedereen hier zo goed mogelijk probeert te helpen. Het moet toch een klap zijn iedere keer dat je leest dat er hier weer iemand zwanger is....Good luck!