Nog een week wachten, maar toch bijna zeker dat het raak is.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door frownupsidedown, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

6 sep 2008
    110
    0
    0
    Hahaha tja ik ga er ook helemaal voor hoor ook als het niet meer lukt.

Maar serieus, ik vind het knap van je dat je het zo bekijkt. Lijkt me zwaar k*t als het na zo'n tijd nog steeds niet gelukt is :(

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    RESPECT voor puzzcat24.......

3. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    i.d.d. Respect voor puzzcat!

4. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik word er rood van :oops:

Ik denk er eigenlijk niet aan om te stoppen,want zolang ik weet dat de medische wereld me kan helpen ga ik door

5. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Vervelend Frown dat het niet gelukt is... Lijkt me wel balen als je weet dat het in oktober niet kan :( Sterkte meid.

6. Remy1980

Remy1980 Lid

8 okt 2008
    28
    0
    0
    Hoi

Ben ook pas net gestopt met de pil. En ik kan me toch niet aan het idee ontrekken dat het misschien wel in 1 keer raak is.
    Misschien wil ik het wel te graag. Ben wel al misselijk geweest en heb het de afgelopen dagen en kei warm :oops: ik weet niet of iemand dat herkend, maar het lijken wel opvliegers :(
    Ook moet ik veel plassen en veel last van vloeien.
    Moet precies over een week ongi worden... pfff wat kan dat lang duren zeg!

:D

7. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

6 sep 2008
    110
    0
    0
    Ik hoop het voor je dat het in 1x raak is. Ik dacht het ook de eerste keer moest ook heel veel naar de wc en had een raar gevoel in m'n buik en misselijk enzo. Helaas was het bij mij niks en kwam het misschien wel omdat ik gestopt was met de pil. Het worden lange dagen voor je dus. Ik mag dinsdag testen en ook dat duurt nog zoooo lang voor m'n gevoel.

8. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hey Remy,

Ik herken de 'opvliergers' wel en bij mij is het meestal in de week na mijn ei tot ongeveer aan mijn menstruatie, dus bij mij betekent het helemaal niets. Maar dat geldt uiteraard niet voor iedereen.
    Wat voor de een een normaal menstruatiekwaaltje is, is voor de ander het eerste sein dat ze zwanger is. Jammer genoeg kun je er dus geen pijl op trekken.
    Ik help het je wel hopen hoor! Maar probeer niet teveel hoop te krijgen. Ik hoor zoveel verhalen over ontpillen en dat je daarvan zulke rare kwaaltjes krijgt die lijken op een zwangerschap.

Heel erg veel succes in ieder geval.

*blessed be with pregnancy* ;)

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Dat ontpillen is toch ook wat......

Ook ik dacht echt zwanger te zijn de eerste keer, maar helaas boedt ik nu als een rund.....

Je kan jezelf echt helemaal gek maken.....

Just relax en hopelijk komt het dan vanzelf (wel een beetje snel graag...haha)

10. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

6 sep 2008
    110
    0
    0
    Ik begin nu toch ineens heel erg te twijfelen ondanks alle voorgevoelens :( Ik heb echt het idee dat de :evil: :evil: zo komen en nog veel te vroeg ook :(

11. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Anoniem, positief blijven...zolang er nog geen :evil: :evil: zijn...
    Ben aan t duimen!

12. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

6 sep 2008
    110
    0
    0
    :( :evil: :evil: zijn er. Nouja even flink balen en een hele teleurstelling bij m'n vriend en bij mij natuurlijk ook. Nu maar op naar de volgende ronde en hopen dat deze keer beter is.

13. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    *knuffelt anoniem*

Deel Deze Pagina