Hallo dames, Sinds een paar dagen heb ik last van een jeukende buik. Het zal wel niets zijn en mijn lichaam neemt me denk ik weer in de maling. Ook in mijn zij last van jeuk. Wie heeft hier nog meer last van? Groetjes, Annie
ik heb hier zelf geen last van, wil jullie geen valse informatie geven maar heb wel eens gehoord dat zwangere vrouwen jeuk kunnen krijgen.... laten we het hopen dames
ja ik denk het wel dat ik begin cyclus zit heb namelijk nu bruinverlies. dus ik denk dat dat mn menstruatie is.. maar wel apart idd. ik merkte het en dacht nou ja zal wel.. maar een jeuk! wat kan dat zijn.. ik ga t ff googlen... hihi
Zou top zijn, maar ga er gewoon niet van uit. Zou je dat dan nu al kunnen hebben? Lijkt me zo vroeg. Ik dacht dat dat later tijdens de zwangerschap zou zijn.
owja annie ben al jaar bezig..maar deze maand werd ik een dag eerder ongesteld.. tenminste bruinverlies.. en geen menstruatieklachten wat ik normaal wel heb.. hoofdpijn, buikkrampen enzo..
Ik had ook al vroeg in mijn zwangerschap last van een jeukende buik, dus dat heeft niets te maken met later in de zwangerschap. Dus ik hoop voor jullie, maar het kan natuurlijk door meerdere dingen komen Veel succes!
ik heb ook vaak last van een jeukende buik;... waar het van komt geen idee maar egt vaak heb ik er geen last van.... meestal heb ik het savonds maar dan jeukt het egt gigantisch.....
Thnx! Zoals ik al eerder schreef ga ik er ook maar niet van uit. De vorige rondes voelde ik me telkens zo anders en toen nam mijn lichaam mij in de maling. Nu heb ik weinig klachten, geen pijn in mijn borsten enzo. Wel moe en jeuk. Afgelopen zondag onwijs last gehad van steken in mijn buik.
Oke en jij bent zwanger! Gefeliciteerd! Hoe voel je je? Had je ook al last van jeuk in het prille begin?
ow.. aha ik heb t trouwens net gegoogled.. enne tja kan zwkwaaltje zijn.. maar ja kan zoveel zijn joh.
Ja idd, maar wachten duurt zo lang he. Maar volgens mij krijgt je die kwaaltjes pas halverwege de zwangerschap.