Vandaag erachter gekomen dat ik zwanger ben... en ja... helemaal in de wolken. Ik wil het graag met iedereen delen, maar nog wel even anoniem. Niet iedereen in de directe omgeving hoeft het te weten. Dus op zoek naar een leuk forum en zo ben ik hier aangekomen. Ik ben Eveline, 33 jaar, zwanger van de eerste. Woon samen met mijn vriend. Eind augustus besloten we te stoppen met de nuvaring. Ik werd gelijk goed ongesteld. In september hebben we rond de vruchtbare dagen geen sex gehad, dus onmogelijk dat ik toen zwanger zou raken. Dus eigenlijk is dit de eerste ronde... en gelijk raak. Heel onwerkelijk, maar het voelt geweldig!
hoi hoi Allereerst welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. En wat gaaf dat je al zo snel zwanger bent. Helemaal geweldig voor jullie. Geniet er maar lekker van. Groetjes kim
Welkom. Leuk om te horen dat het bij sommige gelijk raak is. Ik en heel veel meiden doen er veel langer over. Gefeliciteerd en geniet ervan. Liefs Jolie
Dank jullie voor het warme welkom. Jolie, ik had ook verwacht er langer over te doen hoor. Ben immers al 33, dus toch al een ietsje ouder. En dan wordt het over het algemeen toch moeilijker. Het is erg confronterend voor anderen die er langer over doen, maar ik persoonlijk ben er verdomd blij mee!
Groot gelijk. Ik was 2 jaar lang van overtuigd dat ik geen kids kon krijgen en ik hoordde deze maand dat het wel kon en misschien ook raak is. Ik voel me dan soms ook schuldig maar ik weet dat ik het verdient heb. Liefs Jolie