Help?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jahknows, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jahknows

Jahknows Actief lid

16 okt 2012
    109
    0
    16
    Hallo allemaal! Ik ben ff bang geworden.. Want ik heb opeens heeeeeel erg last van ongesteldheids gevoel onder in mn rug?! Maar ik heb geen harde buiken of wat dann ook, ik ehb wel heel erg een knorrende buik. Mn vriend masseerde mij net even en sinds dien is het minder en het is nu precies 10 min geleden de laatste pijn? Moet ik bellen of is dit gwn normaal? K ben nu 36 weken en 2 dagen! Iemand ervaring?

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Is je kindje al ingedaald ?

3. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt als voorweeen of indalingsweeen! Heel nuttig als voorbereiding op de bevalling maar niet zo goed voor de nachtrust. Ik heb ze bij elke zwangerschap de laatste 2 a 3 weken. Als er geen regelmaat in zit, en als iets ontspannends het minder erg maakt ( bv douchen, massage, kruik) dan is het nog niet het echte werk. Echte weeen worden juist sterker van ontspanning. Sterkte.

4. Jahknows

Jahknows Actief lid

16 okt 2012
    109
    0
    16
    Oh gelukkig dankjewel !! Ik heb er nog steeds last van maar wel minder nu ! Wat een rot nacht.. Haha ik schrok zo erg ik dacht exjt dat het begonnen was!

5. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezien het tijdstip van mijn reactie, begrijp je dat ik hetzelfde probleem had afgelopen nacht (38wk)

6. Jahknows

Jahknows Actief lid

16 okt 2012
    109
    0
    16
    Ohh ja bah! Echt vervelend! Het is nu al helemaal weggetrokken bij mij! Heb alleen nu last van mn liezen! :(.. Naja je doet het voor iets moois! Haha

Deel Deze Pagina