hai ik vraag me af of er meer mensen zijn die eerst een slechte echo hadden in de eerste weken en dat het toch goed gekomen is? ik heb vandaag een echo gehad en voor zo ver we zagen zat er helemaal niks in. we wachten een week af...
Ik zelf had echt een leeg vruchtzakje, maar het kan heel goed zijn dat je berekening niet klopt en je minder lang zwanger bent dan je denkt..en dan kan je idd alleen maar een leeg zakje zien.. Het is dus afwachten..oh en wachten duurt lang.. Ik duim voor je hoor!
Ik heb met 7w4d een echo gehad waarop ook nog bijna niks te zien was. De gyn zei: "we hebben een goed beeld, maar ik ga nog geen uitspraken doen over datums." Wel werd ik 8 dagen terug gezet. Drie weken later weer een echo en toen was er een prachtig minimensje te zien met een kloppend hartje. Ik liep toen nog maar iets van drie dagen achter. Omdat de gyn dat weinig vond ben ik toch weer terug gezet op de datum die ik zelf al had berekend. Kan dus best nog goed komen. Sterkte met afwachten.
bedankt voor jullie antwoorden. ik hoop echt dat er volgende week iets meer te zien is, maar wachten duurt vreselijk. pfff wilde dat het al volgende week was, zodat ik weet waar ik aan toe ben.
@mamajanneke ik ben twee weken terug voor een echo geweest en dacht dat ik bijn a6 weken zwanger was maar ook alleeen eeen vruchtzakje te zien ik moet straks weer voor een echo en volgens de gyn moet er dan wel wat te zien zijn(ik ben benieuwd) volgens de gyn kan het heel goed dat je helemaal nog geen vruchtje ziet dus houdt hoop deze week(en wachten duurt zo lang) je hoort het nog van me veel succes groetjes debby
lieve debby, ik ben heeel benieuwd of dan nu iets te zien is, want de gyn heeft mij behoorlijk aan t schrikken gemaakt en ik heb erge angst en onzekerheid nu. al zag ik op 9maanden.com een echo van 5 week waar niks in zat en zo zag t er een beetje uit bij mij dus daar hoop ik echt op. sterkte strakas en hopelijk is het goed!
@mamajanneke ja zo zag mijn eerste echo er ook uit (dus maak je niet te druk he) mijn gyn zei juist dat het er voor die duur juist goed uitzag maar ken je gevoel wel hoor ik heb me ook best druk gemaakt je hoort nog van me liefs debby
fijn dat de gyn bij jou juist positief reageerde. bij mij was ze juist erg negatief. vandaar ook mijn zorg...
hij zei juist dat het meeviel omdat ik dus ook altijd erg onregelmatig ongesteld was dus dat het daardoor kwam jammer dat jouw gyn niet zo is (anders bel je hem/haar toch gewoon en zeg je dat je je alleen maar rotter voelt) veel succes liefs debby
in mijn album staat een foto van de echo die ik heb laten maken toen ik zelf dacht 6 weken zwanger te zijn, er was een vruchtzakje maar ook leeg. 10 dagen later was er wel degelijk een klein frummeltje te zien met een kloppend hartje! Niet gelijk een reden tot panieken, al weet ik hoe het voelt hoor.. Grote kans dat het gewoon goed zit! Groetjes
zo zag het er inderdaad ong. uit, al zie ik bij jou bovenin wel iets. dit was bij mij enkel zwart, maar ik lees hier gelukkig wel wat positieve verhalen, dus daaraan probeer ik me vast te houden. bedankt!
Bij haar zie je een zwangerschapsring in het zakje zitten helaas heb ik dit ook gehad bij mij was het niet goed Maar was helemaal niks te zien dus ook geen ring Meiden ik duim voor jullie
mamajanneke nou ben vandaag geweest en heb onze uk gezien en het hartje gehoord en gezien (was nu 1.1cm dus zie hoe snel het groeit in 2 weken) dus blijf positief en ik blijf voor je duimen groetjes debby
hey debby, fijn om te lezen dat het nu goed is bij jou! bedankt dat je het hier meedeelt aan me echt super voor jou!
hoi hoi ik ben 14 feb ook voor een echo geweest nu was mijn berekening dat ik 5.3week zwanger ben en die vrouw die echo maakte die zij dat ik 6.4 week zwanger was nu had ik ook een leeg vruchtzakje alleen zwart te zien maar die vrouw had het helemaal mis met de berekening want ik weet zelf wel wanneer ik geklust heb kan het nu misschien nog goed komen liefs mij
nu had ik ook geplast voor die tijd nu lees ik dat dat helemaal niet debedoeling is en dat je een volle blaas moet hebben
nou vandaag een echo gehad weer en er zit echt een inimini mensje! waaarschijnlijk had onze uk zich helemaal tegen de wand aan verstopt. ben zoooo opgelucht! ben nu precies 7 week en het hartje klopt.
@mamajanneke onwijs gefeliciteerd heb je je voor niks zorgen zitten maken had ik dus ook maar ga er lekker van genieten meis liefs debby
WOW,wat een goed nieuws,je zal wel erg opgelucht zijn nu,heerlijk dat je het hartje hebt gehoord! Probeer te genieten! Liefs Dais..
heb inderdaad een week zorgen gehad. heb trouwens het hartje niet gehoord, maar wel gezien en dat vond ik al onwijs bijzonder. en natuurlijk een foto mee hihi.