Hoi` Ik had zondag verse soep gemaakt en meestal eten we de rest dinsdag wel op, maar nu staat deze nog in de koelkast.. Kunnen we deze vandaag nog eten? volgens m`n man wel maar ik twijffel een beetje.. Wat zouden jullie doen? Liefss
Als ie al die tijd in de koelkast heeft gestaan, lijkt mij dat het nog wel moet kunnen, hoor... En anders ruik je 't snel genoeg met opwarmen
ik zou het vandaag persoonlijk ook niet meer doen. Maar idd, als het niet meer goed is ruik je het denk ik wel
Ik zou 'm ook niet meer eten.. Bewaar eten altijd maximaal 3 dagen. En dan moet het eten ook niet tussentijds verwarmd zijn.
Er zit wel gehakt in en verse groenten. Zondag middag direct na afkoelen in koelkast gegaan en niet meer warm gemaakt tot nu. Het ruikt nog wel goed.. We proeven wel even smaakt het niet gaat ie als nog weg. Normaal houd ik ook 3 dagen aan, maar t is een beste pan soep.. Groetjess
Je kan het gehakt ff proeven en anders doe je het weg. Ik vind het ook altijd zonde als eten weg moet, zeker als het veel is.
Zo nou heb het goed doorlaten koken en we hebben het geproefd het smaakte nog prima. Toch bedankt voor jullie antwoorden! Groetjess Danielle p.s. Deze mag dan weer dicht..
Ik had me er niet aan gewaagt ook gehakt wat gekookt is mag je niet langer dan 3 dagen bewaren en die 3 dagen vind ik al eng
Kom op mensen eten is echt niet zomaar slecht hoor (let op de pakken vla enz die hebben met de kerstdagen (en andere feestdagen) ineens langere houdbaarheidsdatums wij eten weleens yoghurt die 12 dagen overdatum is en smaakt precies hetzelfde.
Ik sluit me aan bij Danjo, liever jij dan ik. Hier wordt eten max. zo'n 36u bewaard. Maar we hebben bijna nooit restjes. Yoghurt die 12 dagen overtijd is pffffff... zou dat zeker niet eten.
ik hadf het ook niet opgegeten. Ben daarin vaak wel een muts, maar als ik dnek dat iets niet meer goed is smaakt het voor mij al minder lekker! ik eet soms de volgende dag nog wat over is, maar later toch niet meer. Misschien volgende keer invriezen?
Ik ben over het algemeen niet zo'n zeikerd, maar ik denk dat ik het niet had gedaan. Het is toch vijf dagen later. Om over yoghurt 12 dagen over de datum maar te zwijgen.. :sick:
4 dagen... Nee yoghurt van 12 dagen zou ik ook niet meer doen. nou ja de soep smaakte echt nog best.. t restje wel weggedaan.