Wat heeft iedereen bijzondere associaties... Een hond of een alcoholisch drankje.... het zal mijn zwangerschap wel zijn, maar die associatie had ik niet Ik moest denken aan Brandy & Monica ; The boy is mine.... En aangezien ik dat nog steeds een leuk nummer vind. Helemaal leuke naam!
Ja de naam valt niet bij iedereen goed.. Wahahahahaha Mja het word m toch niet denk ik me vriend kan m nauwelijks uitspreken haha Ik zet ook bewust me dochter haar naam er niet neer ivm meelezers en de reacties misschien wel wahahahaha. Ze heet namelijk shandy. Das een 3% alcoholisch drankje grapje natuurlijk
Shandy Ach, nog geen boswandeling of pasoa Hahaha, je hebt wel gekregen waar je om vroeg, een hoop meningen. Maar als je kerel het niet kan uitspreken wordt het toch een beetje lastig, wat wordt het nu? Bailey
Had m trouwens al lang in me hoofd de naam brandi en toen vroeg ik aan me vriend wat ie er van vond.. en nahh klonk nergens naar.. is wel handig als je beide de naam kan uitspreken Hahahaahaha. Toch vind ik t een leuke naam!
Ik vind het ook een hele leuke naam. Zo moeilijk is de naam toch niet qua uitspraak? Ook ik heb de associatie niet met drank. Ik moet juist denken aan de zangeres.
Lijkt me ook niet moeilijk haha. Maar hij heeft ook nog eens dyslexie waardoor hij al snel iets niet goed lees of uitspreek en dat kan best vervelend zijn. En klinken met sommige Engelse namen Ja van popstars toch? Haha