alweer steekjes aan linkerkant ? :s

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 7Samantha7, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7Samantha7

20 apr 2007
    75
    0
    6
    Hallo
    Ik heb linksonder in me buik bijna tegen me lies aan daar zeg maar al een paar dagen last van rare steekjes dit had ik ook toen ik in augustus zwanger bleek te zijn helaas werd dit een mk ook heb ik nog helemaal geen ongesteldheids gevoel.
    maar ik heb een late eiersprong dus teste heeft nog niet echt zin
    wat denke jullie zou het dan weer zo ver zijn ik hoop het en ik hoop dat het echt mag blijven zitten dan deze x mocht het zo zijn.
    gewoon hopen dat de :evil: wegblijven en dan volgende week teste ofzo.

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hey ik heb vandaag er hele tijd last van links bij mijn lies mjeh we moeten gewoon afwachten dat :evil: wegblijft en dan hopelijk posi testen :D

3. Niet meer actief

Heej 7Samantha7,

hoop voor je dat je zwanger bent, en dat het deze keer wel goed gaat.

Veel suc6 meid!

4. 7Samantha7

20 apr 2007
    75
    0
    6
    Dank je wel hoop het ook nog steeds geen :evil: gezien hier dus er is nog hoop en heb nog steeds die steekjes alleen links dus en wat ik ook heb is ik wil alles wel eten maar als ik dan de kast open doe om wat te pakken heb ik in eens geen honger meer wil ik het niet meer hebben dat heb ik ook al een paar dagen marja kenne ook de zenuwe zijn he haha

5. 7Samantha7

20 apr 2007
    75
    0
    6
    @ veroniQue86 spannend he ik hoop dat je zwanger bent ! en dat we allebij een posi test hebben van de week!

6. 7Samantha7

20 apr 2007
    75
    0
    6
    @ Xena87 gefeliciteerd! met je zwangerschap!

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

samantha al getest? zie dat je 3 dagen overtijd bent was ik ook testte posi vandaag op mijn verjaardag kon geen beter cadeau wensen :D
    ik zal voor je duimen meid!

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo meiden,

Ik heb nog even een vraagje over die steekjes aan de meiden die zwanger zijn (geweest).
    Elke maand ca. enkele dagen tot 1 week voor mijn NOD krijg ik last van steekjes links of rechtsonderin mijn buik. Steeds denk ik dan al van " :x weer mislukt :( " en moet ik me weer enkele dagen down voelen en afwachten tot ik vervolgens weer de :evil: mag "begroeten".

Maar is dat inderdaad zo: duiden die steken altijd op de :evil: of voelen de steken die je hebt als je zwanger bent hetzelfde?
    Oftewel mag ik nog moed houden als ik die steken voel?

Hopelijk kan iemand me een bruikbaar antwoord geven.

Groetjes, Essie.

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hey essie,

de steken die ik voelde blijf ik echt al een week voelen. het voelt hetzelfde aan als ongi worden alleen bij mij was het deze keer al 1 week eerder voor dat ik :evil: zou moeten worden blijk dat ik toch zwanger ben dus zou zeker je moed niet verliezen dacht echt dat ik ongi zou worden ;)

10. 7Samantha7

20 apr 2007
    75
    0
    6
    Dubbel GEFELICITEERD! dat is idd ht mooiste kado wat er bestaad.
    nee ik heb nog niet getest ik wacht nog een paar dagen voor de cekerheid maar nog geen ongi gezien ook nog steeds geen ongi gevoel dus [-o< maar

11. lobj

lobj Actief lid

27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    ik had nooit steekjes als m'n :evil: er aan kwamen maar nu ik zwanger bleek te zijn had ik het wel , dus houdt de moed er in :D

12. 7Samantha7

20 apr 2007
    75
    0
    6
    Ik denk dat het bij mij nou toch doorkomt die :evil: heb nou bruine afscheiding dus op naar ronde 16 :(

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ow erg jammer :cry: Hopelijk is het de volgende keer raak! ik duim voor je meid

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou ik heb de steken nog altijd en vooral 's avond duiken ze op (of als ik eraan denk).
    Maar voor alsnog hebben ze de afgelopen maanden alleen meer de :evil: :evil: aangekondigd :x .

Daarnaast heb ik ook altijd vreselijk last van mijn darmen in diezelfde periode. En dat komt er dan meestal via de vagina uit.
    Is dat ook iets wat een zwangerschap in kan houden of alleen maar de :evil: :evil: aankondigen :(:

Ben in elk geval blij dat ik de moed niet hoef op te geven zodra ik steken voel. Maar zolang ik bij mezelf geen ander bewijs heb gevonden, en die steken altijd op de :evil: uitdraaien, zal het moeilijk voor me worden om die gedachte te laten varen.

15. EdNe

EdNe Actief lid

22 aug 2007
    113
    0
    0
    België
    Hallo,
    weet pas sinds gisteren dat ik zwanger ben en heb ook de hele tijd steekjes onderaan. Deze heb ik al een dikke week. Ik hoop dat het geen slecht teken is en dat alles goed blijft gaan...
    Groetjes!

16. July

July Lid

8 nov 2007
    42
    0
    0
    Friesland
    Gister avond heb ik ook constant steken in mijn linker zij en gaat door mijn been heen..echt zeurderig gevoel..en vandaag heb ik erg rug pijn met nog wat pijn in mijn liies..erg vervelend..en ja dan haal je allemaal dingen in je hoofd...ik voel mij niet lekker vandag en hoop dat alles nog goed gaat met Baabes.. :cry:

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    @ EdNe:

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Kijk ik heb zelf geen ervaring met zwanger zijn, maar het onderstaande heb ik van een site gekopiëerd en lees ik op diverse sites:

Ongemak: vanaf begin zwangerschap vaak menstruatie achtige krampen in baarmoeder.
    Behandeling of advies: het is heel normaal om deze krampen te hebben, heeft te maken met het oprekken van de baarmoeder

Deze klachten stonden bij week 4 van een zwangerschap.

Ik denk dus dat dit het ook bij jou is.

Suc6 in elk geval.

Groetjes, essie.

18. EdNe

EdNe Actief lid

22 aug 2007
    113
    0
    0
    België
    Bedankt en nog veel succes!

Deel Deze Pagina