Wie ook niet misselijk

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Nadesy, Nov 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Hoi vroeg me af wie er ook niet echt misselijk zijn,
    heb wel last van veel moeheid,en mijn humeur is soms niet te genieten,en mijn boobs doen wel wat zeer,maar misselijk ben ik nog niet ehct geweest,niet dat dat ook moet,maar was benieuwd wie er nog meer niet misselijk zijn hihihih

2. Niet meer actief

Ben het wel erg geweest, misselijk, maar is bij mij met 13 weken ongeveer weer weggegaan.

Meid, wees blij dat jij niet misselijk bent, tis niet echt een pretje vind ik...

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    ben er ook blij van hoor hihi,maar was benieuwd of meer meiden het hadden :D :D

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

ik ben helemaaaal niet misselijk geweest wel moe maar misselijk nog niet 1 keer pfffffff ben ik wel blij om

groetjes nathalie ;)

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    ja moe hier ook heel erg,meestal rond half 8 krijg ik een vette dip.

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,818
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    nog niet, maar ja tis hier nog pril natuurlijk..

7. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben ook nog niet misselijk geweest, met vorige zwangerschap ook niet, soms een wat weeige gevoel maar nooit echt misselijk.

8. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

ik heb die dip precies elke dag om 1 uur smiddags wel lekker want ik kan altijd even een uurtje liggen voor de kinderen uit school komen en destiney valt meestal ook rond die tijd even in slaap dus voor mij wel ideaal

groetjes nathalie ;)

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    ja dat is idd heerlijk he,hier kan ik zo af en toe s'middags ook nog ff pitten hihih dus dat is ook lekker :D

10. Vlindertje S

Vlindertje S Actief lid

Aug 31, 2007
    147
    0
    0
    gelukkig ook geen last van gehad..
    hopen dat het ook niet meer komt! haha

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    bij mijn eerste zw had ik geen last van misselijkheid maar bij deze dus echt wel !

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    Ik heb eigenlijk nog nergens last van, af en toe een beetje van mijn rug, misschien komt het nog.
    heb me nl al 3 keer getest en staat dat ik toch echt zwanger ben.

gr's Daantje

13. Niet meer actief

ik ben mijneerste zwangerschap niet misselijk geweest en deze tot nu toe ook niet,...we hebben geluk;)

14. Joytje

Joytje Actief lid

Sep 27, 2007
    259
    0
    0
    ik heb er gelukkig ook niet zo heel erg last van, alleen als ik een heel lege maag heb, maar niet met spugen enzo :D dat had ik twee weken geleden 1 keertje maar toen had ik ook migraine....

verder heb ik af en toe stemmings wisselingen en moe ben ik ook wel maar niet extreem ofzo. wel heel erg zere borsten keihard en voelen als een mega blauwe plek :( ze groeien ook de pan uit :confused:

over het algemeen heb ik totaal niet te klagen!

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    ja hier ook alleen als ik een lege maag heb,als ik smorgens niet zou eten dan word ik wel beroerd,maar ja ik eet altijd smorgens haha

16. July

July Lid

Nov 8, 2007
    42
    0
    0
    Friesland
    Ik moet ook zeggen dat ik tot nu toe ook niet misselijk ben..welles even heel lichtjes dat gevoel maar dan eet ik wat en het is weer over.. :)

17. debster26

debster26 Lid

Oct 4, 2007
    24
    0
    0
    ik had dat op t begin ook niet pas met 6 wkn begon het en dan smorgens nergens last van maar echt savonds kan dan gewoon niet eten voel me dan zo beroerd

Share This Page