Hallo allemaal, ik heb net even een stukje geschreven onder het kopje ´voorstellen´, maar ik moet natuurlijk hier ook even officieel laten weten dat ik zwanger ben!!! jippiejippiejippie. Ben dolblij en gelukkig maar aan de andere kant doodsbenauwd en onzeker.. Een vriendin van mij heeft laatst met 10 weken een echo gehad en toen bleek het hartje in de 8e week gestopt te zijn. Laat eerst die 3 maanden maar voorbij zijn, dan zal ik wel wat rustiger worden. ´t Is ons eerste kindje, dus wel vinden het allebei superspannend. ps. we hebben een bijna een half jaar moeten ´oefenen´. groetjes, Michelle
gefeliciteerd en welkom. spannend he die eerste tijd. aan de ene kant wil je zo genieten maar ja, het kan ook mis gaan. ik zei iedere keer in een zin tegen mijn vriend, als het dan goed gaat dan kunnen we dan gaan kijken voor babykamer en zo. maar hij zei dat ik het beter niet meer kan zeggen. heeft hij ook gelijk in. hoe je er ook rekening mee houdt, je bent toch niet voorbereid op een miskraam weet ik uit mijn omgeving. probeer zachtjes aan te genieten, probeer ik het ook. en je kunt ook meepraten bij het januari forum voor zwangeren.
Dankje voor het welkom! Ik herken helemaal wat je zegt Dorito! Je blijft er toch voortdurend rekening mee houden dat het nog mis kan gaan. Maar toch, we houden goede hoop! Ik had niet gezien dat er al een speciaal groepje was voor januari.. daar zal ik ook eens een kijkje nemen. Bedankt voor de tip. groetjes, Michelle