Hallo allemaal,, Na een hele lange periode is het dan eindelijk zo, ik heb vandaag getest en ik ben zwanger!! Ik had zo'n predictor waar 3 vensters zijn.. en als de linker wit is,, en in de andere 2 zit een stip dan ist raak.. Ik heb nog wel een kwartier met dat ding in mn hand gezeten,, of ik hem niet verkeerd om had enz enz.. maar mn vriend maakte me ook al snel duidelijk dat we nu echt ons eerste wondertje verwachten. Ik heb nog wel angst dat t mis kan gaan,, maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit. Liefs Charlie heb je titel even aangepast.. aangezien je nu een november mama bent! groetjes Natasja[/b]
GEFELICITEERD!!!! En ja er zijn nog veel meer december mama's waaronder ikke Geniet er maar lekker van! Groetjes
Allemaal gefeliciteerd! En ook ik ben er een december mama! Hoe voelen jullie je? Op en top fit of misselijk?
Welkom en gefeliciteerd Ik ben ook een dec mama en dat word ik nu voor de tweede keer lekker van genieten mied Liefs manon.
Hoi!!! Van harte gefeliciteerd en heel erg genieten!!! Het is en blijft een groot wonder om zwanger te zijn..... Ik ben zelf ook een decmeber mama, zwanger van onze tweede!!! Liefs Wendy