He iedereen; Ben ik weer hoor met nog maar eens een mogelijke naam! Zag gisteren op tv de naam NONA, die hadden wij helemaal in't begin ook al op ons lijstje staan en ik vind hem eigelijk nog steeds leuk. Maar wat vinden jullie? Klinkt het leuk, of te 'gemaakt'?
Nou.. Nee.. Vind het niet echt mooi. Maar ja, smaken verschillen gelukkig! Als jij hem maar mooi vind toch!
Ik vind hem ook niet mooi maar inderdaad, smaken verschillen en het enige dat belangrijk is, is wat jullie ervan vinden!
Ik vind de naam leuk maar niet voor een kindje.. Dacht gelijk dat is een leuke naam voor een hond... Sorry...
Helemaal niet mooi vind ik. Maar het gaat erom of jullie hem mooi vinden...ik zou me dan weinig aantrekken wat andere vinden
Niet helemaal mijn smaak, maar kan ermee door. Ik vind het ook niet lelijk. Maar Nina vind ik dan mooier.
in italie is nona grootmoeder. Het is maar dat je dat weet. ik vind het nogal raar omdat mijn neefjes dit gebruiken voor hun grootmoeder. Anders is het wel een leuke naam. Maar ik associeer dit nu met een grootmoeder.
vind het wel een supernaam en ja mijn man was zot van nina dus is nona weggevallen want zeg nu zelf nona en nina, vind dit nu echt niet samen gaan. @vvh mijn andere dochter noemt tia en dit betekend tante maar daar heb ik me nu toch niks van aangetrokken zenne
Bedoel dit niet lullig! Maar Tia betekent ook hersenberoerte. In NLwordt regelmatig tia gebruik voor beroerte.