hoi allemaal. nu ik dit schrijf weet ik nog maar net zo een halve dag dat ik zwanger ben. natuurlijk ben ik er blij mee, maar mijn vriend helaas wat minder. ik zal even het verhaal uitleggen. ik en mijn vriend zijn net andeehalve maand samen, toen we 2 weken met elkaar waren bebben we het onvijlig gedaan. we zijn de volgende dag gelijk uit gegaan voor een morning after pil. want hij is nog maar 19 en ik ook, hij zit nog op school maar ik werk inmiddels al gewoon fulltime. we wonen alletwee gewoon nog thuis. hij zit echt niet op een kind te wachten net als onze ouders trouwens. hoewel ik er geen bezwaar tegen heb om het kind te houden, we waren er alletwee bij en wisten van de consequenties. ik ben er blij mee maar weet niet zo goed wat ik nu moet. tips en ervaringen worden op prijs gesteld. .En felicitaties ook wel
Een voorzichtige felicitatie vanaf hier... weet niet goed wat ik op je vraag moet antwoorden, weet ook niet of dit de geschikte plek is om deze vraag te stellen...
Gefeliciteerd! Als je full time werkt zie ik niet echt een probleem. Hou er wel rekening mee dat het kan dat jouw vriend niet wil volgen en dat je er dus wel eens alleen zou voor kunnen staan. Hem opdringen om jouw keuze te volgen, zou niet eerlijk zijn. Als je je dat realiseert, komt het wel goed Meilan
't Is zoals je zelf al schrijft: jullie waren er allebei bij. Ik zeg daarom, óók omdat je het kindje zelf wilt houden: van harte gefeliciteerd, zorg goed voor jezelf in de zwangerschap en weet dat het krijgen van zo'n wondertje heel bijzonder is! Gelukwensen!
gefeliciteerd. Ik snap je situatie wel en het is behoorlijk zwaar. Zekeromdat jullie nog niet lang samen zijn. Heb je het je ouders al verteld? Ik wens je ook veel strekte met de situatie. Ik ben ook bevallen van mijn dochter toen ik 19 was..
He Nenny, Van harte gefeliciteerd hoor! Het leven laat zich nu eenmaal lastig plannen... Je moet maar zo zien, je hebt nog een hele poos om aan het idee te wennen. Volg vooral je gevoel en laat je niets aanpraten! Liefs & succes de komende tijd!
Hoi dame, Ik zit momenteel in dezelfde situatie.. ik heb de map ook binnen een dag genomen.. eigenlijk zelfde dag, want de seks heeft uren geduurt hij is dan ook vier keer in me klaar gekomen, met alle voorvocht van dien. En ook ben ik aan de antibiotica, ( de dokter zegt dat deze geen kwaad kan ) maar ik zag wel in bijsluiter staan dat ie minder werkt bij antibiotica(s).. . Dus ik hoop ook dat ik niet zwanger ben, als ik het wel ben, hou ik het. en dan is me wondertje welkom.. maar dan kan ik dr ook iets mee verliezen, dat is de liefde van me leven want dat is ie.. Its so damn hard... het was gewoon zo fijn liefdevolle seks, dat je tussendoor niet vier keer stopt om ff condoom te pakken, ik zou komende maand aan de pil gaan.. bij me volgende menstruatie ik hoop dat ie komt... ! HELP
GEFELICITEERD MEID... Je zal het vast beter doen dan je je nu voor kunt stellen.. mijn vriendin had op jouw leeftijd al een kindje kort erna dr tweede.. En ze is een fantastische moeder.. dus van harte en geniet van je zwangerschap, en je kleintje.. dr is niets mooier in de wereld.. dan een kindje met de persoon waar je gek op bent. of zelfs bent geweest .. sterkte..
De verantwoordelijkheid voor onveilige seks betekent ook de verantwoordelijkheid voor een baby..toch? Gefeliciteerd, denk ik.
Dame... Heb jij een tussentijdse bloeding gehad, heel licht ? zou het graag even van je horen dank je wel
Of ik je moet feliciteren is hier de vraag, een wonder is het zeker, laat daar geen onduidelijkheid over zijn. Ik heb zelf in een soortgelijke situatie gezeten en heb er wel voor gekozen het kind te houden, ik wil je wel wat meer info geven, maar dat doe ik liever via een PBtje, als je het fijn vind om iets erover te vragen dan stuur je me maar een PB-tje en kletsen we verder Heel veel sterkte, kracht en liefde iig!
Hoi ik begrijp jouw niet helemaal....... Je geeft aan op het ene forum dat je niet zwanger wilt worden maar vanaf januari dit jaar geeft je wel iedere keer aan dat je alle zwangerschaps dingen hebt : : ., Raar je zegt ook dat je 700 euro in het rood staat. Hoe kan je nou onveilige sex gehad hebben met een jongen die je nog maar 2 weken kent . Sorry maar je verhaal geloof ik niet. Je wilt niet zwanger worden maar toch ook wel........ En dan met iemand die je zo kort kent.