hallo allemaal, heb even jullie hulp nodig, haal me uit mijn droom of help me hopen! Ik ben nu 5 dagen overtijd. Had zaterdag al getest toen negatief nu vanmorgen weer getest ook negatief.. Heb normaal heel regelmatige cyclus echt 28 dagen.. heb wel steeds zeurend/krampend gevoel in mijn onderbuik(baarmoeder?) wat constant aanwezig is al 6 dagen lang.. voelt echt anders als normaal bij ongesteld worden.. Verder niet echt klachten was wel vorige week erg misselijk maar er heerst ook vanalles op het werk. Wat denken jullie? Miss nog mogelijk dat ik zwanger ben of kan die test dan echt niet negatief zijn? Groetjes
ik vind t zo moeilijk om daar antwoord op te geven.. als je nog steeds niet ong bent, kan t natuurlijk nog alle kanten op. misschien nog niet genoeg hcg? en dus nog even een paar dagen wachten en dan weer testen. ik hoop voor je dat het dan hartstikke positief is! heel veel succes!
ik denk helaas dat je niet zwanger bent. de testen zijn tegewoordig zo goed dat ze bij een HCG van 25 positief geven. Als je nu zwanger zou zijn zou je minimaal een HCG van 500 hebben en dus allang positief hebben moeten testen. wel zijn er uitzonderingen, dus zeg nooit nooit. je cyclus kan best een keertje van slag zijn 9 door spanning bijvoorbeeld) als je het niet vertrouwt zou je eventueel contact op kunnen nemen met je HA, al denk ik eerlijk gezegd dat die weinig zal doen omdat je pas net overtijd bent en de testen negatief zijn.. anders vragen of hij op HCG wil prikken. liefs Daantje
Ik heb precies hetzelfde, alleen ik ben 3 dagen overtijd...heb dus op mijn nod nega getest en vanmorgen ook weer nega.. Wel voel ik me echt zwanger..zwaar gevoel in mijn buik, moe moe en nog is moe, zere tepels met witte puntjes en mijn borsten lijken groter en zijn erg gevoelig en gespannen. Ook dus de hele dagen al meer dan een week steekjes in mijn onderbuik en heb 10 dagen voor mijn nod de hele dag door melkachtig slijm gehad... Je hoort wel is dames dat ze een week na hun nod positief testen... Geeft ons toch ook nog een beetje hoop... Porbeer het weekend pas weer te testen. Weet nog van de zwangerschap met mijn dochter dat ik ook pas na 5 dagen overtijd posi testte..
ik teste bij alle drie pas met 5 weken positief,,dus een week overtijd. had bij de laatste vrijdags een test gedaan met 5 dagen overtijd en die was negatief. toen maandag nog een x getest met 5 weken en 1 dag en wel positief. kan dus nog alle kanten uit hoor! succes allemaal
Hebben we nog een beetje hoop... Ben ook zo lekker ongeduldig..beter kan je de testen niet in huis hebben! Probeer nu echt te wachten tot een zondag! Dan ben ik bijna een week overtijd...
Ik ben een x acht dagen overtijd geweest en alle testen waren negatief omdat we allemaal zo graag willen danga je bij ieder krampje of wat dan ook denken zou het echt zo zijn je kan idd zwanger zijn maar je lichaam kan je ook voor de gek houden klink misschien raar blijkt dat je lichaam erop reageerd Meid hoop dat je posi test succes! ssilke
Lijkt me echt zenuwslopend als je al zoveel dagen overtijd bent maar nog geen positieve test hebt gehad... Ik duim voor je!
Ik heb sinds vanmorgen bij het afvegen licht bruin...geen slierten ofzo. Zit dus een klein beetje op het wc papiertje... Misschien begin van mijn ongi.. heb verder geen ongi klachten.. Wachten maar af hé.. @ Roosje, het is zeker zenuwslopend...ik heb ook zoiets van mocht ik toch ongi worden, dan het liefst vandaag nog.
Ik lees zoveel over symptomen e.d en lette er zelf ook altijd op maar toen ik echt zwanger bleek had ik nergens last van. Dacht zelf dat ik gewoon ongie ging worden omdat ik wel ongie-krampen had. Ik vind het heel vervelend dat je overtijd bent en negatief test. Ik had eigenlijk gelijk een heel duidelijk plusje en wens dat iedereen toe, zou een hoop onzekerheid schelen. Liefs!