onverwacht terug zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door axana, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. axana

axana Nieuw lid

2 dec 2008
    2
    0
    0
    belgie
    hallokes allemaal,
    ik ben terug zwanger heel onverwacht mijn dochter is vandaag net 8 maandjes jong.en ja ik ben bijna 6 maand zwanger.het was echter niet gepland maar toch is ook dit kleine wezentje dat in mijn buikje groeit zeer welkom.voor mijn dochtertje hebben mijn man en ik 5 jaar moeten proberen en nu was de gynecoloog van mening dat het weer wel eens een tijdje zou kunnen duren voor alleer ik weer zwanger zou worden daarom hadden mijn man en ik besloten om niks te gebruiken,en dan 2maand later kregen we te horen proficiat u bent zwanger dat was toch wel even schrikken.ik besef nu heel goed dat ik het nog zwaar ga krijgen want mijn dochter axana gat 11maand zijn als haar zusje geboren wordt.mijn man en ik hebben altijd gedroomt van een groot gezin dus er komt zeker ook nog een 3de kindje maar na deze zwangerschap ga ik toch mijn voorzorgen nemen ik ben tenslotte nog maar 25jaar dus ik heb nog wel even tijd om mijn gezin verder uit te breiden.vandaag moet ik op controle gaan ik ben super benieuwd hoe het met mijn kleine meisje gaat.zijn er soms nog moeders die zo snel terug zwanger waren en die mij misschien wat tips kunnen geven?dan hoor ik dat graag en ik zou het ook fijn vinden als jullie mij aan een paar speciale meisjesnamen kunnen helpen want axana is toch ook wel speciaal.vele groetjes en alvast bedankt!

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom op het forum ;)

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik verplaats je onderwerp naar..euh..ik ben zwanger!

Wil je tevens proberen iets meer punten en enters te gebruiken. Je verhaal is erg moeizaam te lezen zo.

Elmo

4. axana

axana Nieuw lid

2 dec 2008
    2
    0
    0
    belgie
    dank u wel

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

6. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap.

7. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

geniet van je zwangerschap en welkom

8. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina