Hoi hoi meiden denk dat wij na september (na de vakantie) voor een 2e wondertje willen gaan zo leuk allemaal weer. 11 juli ben ik voor het laatst op mijn werk dus kan ik al mijn aandacht aan de kindjes geven.
ik wil ook zo graag alleen duurt mijn contract van het werk maar tot 1 okt dus dat moeten we eerst effe afwachten hoe dat allemaal gaat lopen,. heel veel succes.
Jaaa spannend he!! Heb gisteren de dokter gebeld hoe lang van tevoren ik moet bellen om mijn spiraal te laten verwijderen, heb beslotenom het toch maar gewoon via de dokter te doen. Ze doen dat alleen op donderdag omdat er dan een praktijkondersteuner is, ik moet een week van tevoren ongeveer bellen, spannend! Ik ga hem dan denk 5 juli laten verwijderen
Spiraal verwijderen is binnen 5 minuten gebeurt.. kan idd gewoon bij de dokter. Ze hoeven alleen maar aan het touwtje te trekken dan is hij eruit .. Zeker ontzettend spannend!!
Ohhhh hier kriebelt het ook EEENOOOORMM!! Ik krijg 18 sept mijn tattoo (3 weken later nacontrole of bijwerken) en dan gaan wij er ook weer voor! Hoelang is 2 strippen ookal weer?? Sjeetje ik slik nu al tijdje geen pil meer dus ik weet het niet meer hahaha
@naad: ohh voor jou schiet het al op dan! 2 strippen is 2 weken ik ga binnenkort maar is ovutesten bestellen haha, je kunt ze maar in huis hebben toch? ik weet ook echt niet hoe mijn cyclus zal zijn na het verwijderen, dus lijkt me wel makkelijker om dan ovutesten te kopen. ik kan ook niet kijken hoe het de vorige keer was, want toen ik toen stopte met de pil had ik een cyclus van 39 dagen en een van 26 en toen was ik zwanger, dus heb geen idee hoe die is zonder iets.
Meiden!!!!! grote shock vandaag.....ik ben zwanger!!!!!!!!Helemaal gewenst,maar niet gepland,dus even bij komen van de shock. Niet meer plannen voor na de vakantie dus!Ik hoop voor jullie dat het allemaal heeeeel snel mag gaan!!!!!
Wij hebben ook besloten om er voor te gaan ik stelde het elke keer uit maar nu ik de knoop heb door gehakt vind ik het weer ontzettend spannend. Wel wil ik eerst 1 a 2 maanden kijken hoe m'n cyclus is en uiteraard eerst ontpillen voor we er echt voor gaan. Voor alle andere meiden hier ook heel veel succes en klus plezier
Hoi allemaal ook wij gaan voor een tweede kindje deze maand gestopt met de pil hoop dat het snel raak is maar we zien wel.
@vita: gefeliciteerd meid! geniet ervan! je ziet wel een kindje laat zich niet plannen hihi alle andere die besloten hebben om er ook voor te gaan: succes meiden! hier nog heel even wachten, de spiraal eruit halen wordt bij mijn ha alleen op donderdag gedaan, dus ga een afspraak maken voor 5 juli, moet een week van tevoren bellen voor de afspraak, omdat dat iets langer kan duren dan een normale afspraak, spannend!!!
De ongesteldheid van m'n laatst pilstrip is bijna over en dan maar eens kijken wat voor cyclus ik deze maand heb. Was toen ook een drama dus ben benieuwd. Vind het allemaal zo spannend worden weer............
Hier sinds een kleine week ook aan de foliumzuur Ik wacht hier nog steeds op m'n eerste menstruatie na het stoppen van de pil. Eergisteren wel onveilig gevreeën maar ik neem aan dat mijn eisprong allang is geweest en zoniet dan merk ik het wel over een aantal weken
Hi meiden, Spannend he! Wij hebben ook besloten dat we toch graag een tweede kindje willen, en gaan binnenkort weer proberen. Nog anderhalve week tot het eind van mn pilstrip en dan ga ik stoppen. Eerst mn cyclus weer een beetje op gang laten komen, en dan na de vakantie (in september) willen we er 'echt' voor gaan. Mocht het eerder al zo ver zijn, ook geweldig natuurlijk! Ik vind het bijna net zo spannend als de eerste keer, misschien nog wel spannender, want we hebben er natuurlijk al eentje rondlopen, hoe zal dat gaan straks etc...
Hallo allemaal, Sinds een paar dagen twijfel ik..heb nog 2 pillen in de strip zitten en stel mijzelf elke dag de vraag of ik weer aan een nieuwe strip zal beginnen, of niet.. Ik ben al mama van een prachtige dochter van 3. Helaas is de relatie met haar papa voorbij gegaan, maar nu heb ik sinds enige tijd een nieuwe partner en bij beide is er een grote kinderwens. Omdat we allebei niet de allerjongsten meer zijn en ik altijd geroepen heb het leeftijdsverschil tussen 2 niet te groot te laten zijn... Er zijn wel wat praktische zaken die spelen die maken dat het moment misschien niet het meest handige is, maar die kunnen ook opgelost worden en je weet toch nooit...ook al heb je alles wel 100% geregeld, dan kunnen er in de zwangerschap ook onverwachte dingen gebeuren. Het feit dat ik sinds lange tijd weer eens op dit forum te vinden ben, zegt voor mij eigenlijk al genoeg.... Ik denk dat ik de pil laat voor wat hij is en gezellig ga oefenen voor een tweede...
Hoi allemaal Ook wij gaan voor een tweede. zo spannend, we zouden vanaf mei/ juni ervoor gaan en dan rustig aan afwachten en zien wat er gebeurt. Maar nu je er eenmaal mee bezig bent, ben je er continu mee bezig. Meer als dat ik van te voren gedacht had. En hoop je toch net als voor julie allemaal dat we mooie zwangerschapstesten gaan krijgen Groetjes petra en op een vruchtbaar 2012