nog eff geduld en dan gaan we voor een 2e wondertje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door naad24, 3 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    @vita, gefeliciteerd meid geniet ervan!!!

Ik denk dat we hier ook gaan beginnen. In ieder geval ga ik de pil niet meer slikken.

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik heb donderdag om half 3 een afspraak bij de ha om de spiraal te laten verwijderen:D vind het echt nu al spannend hihi

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden hoe is het hier?
    donderdag is mijn spiraal verwijderd, ik was echt bloednerveus, maar was echt zo gepiept. de ha zei: dat het maar zn "vruchten" af mag werpen hihi
    er is tegen me gezegd dat ik gewoon mijn laatste ongi moet pakken, die was 25 juni, dus zit nu op dag 13, gisteren en vandaag ovutest gedaan en vandaag was ie al een stuk duidelijker dan gisteren. tot nu toe nog geen bloedverlies gehad van het verwijderen, dus dat is mooi:D

4. petra84

petra84 Lid

4 sep 2007
    27
    0
    0
    Hoi allen,

Gelukkig dat alles mee viel met het spiraal laten verwijderen, nu kan je er dus echt voorgaan, hopelijk dat alles snel op gang komt jesje. Bij ons is het nu ronde 2 en heb van het weekend mijn eisprong als het goed is. Maar het is heel anders dan bij de 1e. Nu loopt er weleens een klein meisje rond. Ook is mijn cycles veel anders na het stoppen met de pil als toen we stopte met de pil om van de 1e zwanger te worden. Heb nu ook veel meer last van de ontpillingsverschijnselen waar ik toen helemaal geen last van had. Hebben jullie daar ook meer last van of juist helemaal niet.

groetjes petra

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Jesje: Gelukkig dat het meeviel. Nu kan het echt gaan beginnen:)

Ik heb gisteren mijn laatste pil geslikt. Nu wachten op ontrekkingsbloeding (dinsdag) en dan maar hopen op een regelmatige cyclus. Vorige keer was het gelijk regelmatig, en ook in de 3e ronde raak. Ik hoop dat ik ook geen last van het ontpillen krijg, vorige keer in ieder geval niet.
    Hopelijk helpt het dat ik nu maar een jaartje de pil heb geslikt.

We gaan er voor:D

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @petra: ik heb geen last van ontpillen hihi, heb er vorige keer wel wat last van gehad, voelde elke x dingen die op een zwangerschap kunnen duiden. ik was toen wel snel zwanger, ook in de 3de ronde.

@minime: dus voor jullie gaat het nu ook beginnen:D

ik weet echt niet wanneer ik ongi zou moeten worden, had met de spiraal 25 juni nog wel een ongi, maar weet niet zeker of ik daar nu vanuit moet gaan. ga maar ff van die datum uit en neem dan maar een cyclus van 30 dagen ofzo haha. ik heb sinds vanmorgen wel een beetje bloedverlies van het verwijderen, maar heb er geen maandverbandje of tampon ofzo voor nodig, hopelijk blijft dat zo haha

7. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Als ik een normale cyclus zou hebben dan zou ik me eisprong gehad hebbn van de week.......nou is mijn cyclus nooit normaal geweest dus t kan ook langerduren dus blijf de aankomende week lekker doorklussen:D

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Haha je hoeft ook niet alleen maar op je vruchtbare dagen te klussen he? Tussendoor oefenen is ook leuk:p

9. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Nee dat doen we ook als i geen eisprong heb..........hi hi.
    Maar moet wel een beetje in de gaten houden wanneer die is;)

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ja daar heb je gelijk in hihi, ik had zaterdag een donkerder streepje op mijn ovutest dan vrijdag, maar gister was tie weer lichter, misschien had ik zaterdagavond nog eentje moeten doen, maar ja we hebben zaterdag wel geklust, dus wie weet. Ik laat deze maand een beetje aan me voorbij gaan, doe die testjes meer zodat ik een beetje weet wanneer ik nu ongi ga worden, ga nunook geen testjes meer doen, pas weer volgende maand

11. troeliewoelie85

troeliewoelie85 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Spannend voor jullie allemaal! Wij wachten toch nog even hihi ;)

We bekijken nu per maand of we het wel of niet al willen.

Groetjes!

12. mamamooimeisje

9 jul 2012
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ben nieuw hier en meld me ook aan voor wachten op een tweede wonder. We hebben een dochtertje van 1.5 jaar. Ik ben in maart alvast gestopt met de pil omdat ik eerst wilde ontpillen. Toen was het een nog een kwestie van mijn man overhalen. Helaas is hij er nog steeds niet helemaal uit. Hij is bang dat we het financieel niet redden of dat ie het niet aankan, 2 kinderen naar kdv brengen en zo.
    Nu is het zo dat 1 dag voor mn eisprong het condoom is gescheurd dus stiekem hoop ik dat het nu raak is :p Mn cyclus wisselt tussen 26 en 28 dagen dus mn NOD is morgen, woensdag of uiterlijk donderdag. Gister een testje gedaan omdat ik zo nieuwsgierig ben maar die was helaas negatief. Ga er eigenlijk van uit dat ik gewoon ongesteld word. De lichte krampjes zijn er al. Ik ga nog met mn man praten en dan hoop ik gewoon dat we er vanaf nu voor gaan. Vorige keer in de 2e ronde raak. Succes allemaal, wachten is vreselijk he ;)

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Mamamooimeisje: Welkom hier! Lastig als je man nog niet helemaal overtuigd is. Was hier eerst ook het probleem, maar inmiddels is hij helemaal om. Hier ben ik juist degene die er soms aan twijfelt of we het financieel allemaal redden. Maar we moeten het prima kunnen redden, moeten alleen wat meer opletten, maar dat heb ik er graag voor over:D

En wachten...ja erg vervelend! Ik heb vrijdag net mn laatste pil geslikt, en moet morgen ongesteld worden. Laat dat maar gauw voorbij zijn, dan kunnen we echt 'aan de slag' ;)

14. mamamooimeisje

9 jul 2012
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    @minime81: dank je wel! Ondertussen zijn er alweer 2 dagen voorbij en ik ben nog niet ongesteld. Morgen dag 28 en ik begin em toch een beetje te knijpen. Vind het eigenlijk best spannend en ook wel eng... Aan de ene kant zou ik liever zien dat ik morgen gewoon ongesteld word en aan de andere kant lijkt het me oh zo leuk als er weer een kleintje bij komt. Maar goed had het liever 'gepland'. Mocht ik zwanger zijn dan ben ik maart uitgerekend, precies tussen ons beider verjaardagen in. ;)Feestmaandje ;)

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @mamamooimeisje: een zwangerschap is toch niet te plannen hoor hihi, mijn vriend zegt dat hij het ook niet erg zou vinden als het niet gelijk raak is, maar ik zei al, ja we gebruiken niks meer, dus de kans dat ik snel zwanger raak is aanwezig haha, maar ook dat vind ie niet erg hoor. Bij mijn dochtertje had ik verwacht dat het wel even zou duren, ze zeggen voor een eerste kindje staat gemiddeld 9 maanden, maar ik was de 3 de ronde zwanger, dat was toen ook wel even schrikken voor hem haha, maar uiteindelijk is hij supergek op haar! Heeft wel tot 20 weken zwangerschap geduurd toen eer hij het echt besefte haha. Als het aan mij ligt ben ik zo snel mogelijk zwanger haha, ik ben nogal ongeduldig wat dat betreft!

16. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    goede morgen allemaal,

zo vandaag of morgen me eisprong.
    weet iemand hoe de vooruitzichten zijn voor een tweede hoe snel je dan zwanger kan zijn.
    de eerste was bij mij pas ronde 11 zwanger.
    weet iemand ook hoe het zit met temperaturen en nachtdiensten draaien?

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik had hier toch al eens gereageerd!!!!!??? Of ben ik nou gek!?
    Ik kon het al niet weer vinden!

Wij zijn ook aan het aftellen hoor...nog 2 maanden :)
    Het is net een adventkalender hier hihi

Penr Door die nnachtdiensten vond ik het bij mn eerste ook lastig, heb het ook heel slordig bij gehouden. Vond ovutesten makkelijker.

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ja hoe dat met nachtdiensten zit weet ik ook niet en het is niet te zeggen hoe lang je er bij een tweede over zult doen helaas...

Deel Deze Pagina