vlgs mn vaste cyclus 28/29 dagen ben ik nu al een paar dagen overtijd, maar de testen blijven helaas (nagenoeg)negatief. Wel al een paar keer een heeeeeel vaag streepje op de kruidvattest, maar dat wordt ook niet duidelijker ondanks dat er weer een paar dagen voorbij zijn. Op de cb-digitaal test een vaag 2e streepje, maar die telt niet. Ik begin de hoop een beetje te verliezen, al hoewel ik normaal altijd stipt op tijd ongi ben en na 20 mnd ook niet meer aan het ontpillen ben. verders wel gespannen borsten en ook steeds vlagen misselijk en geen ongi gevoel, maar als ik die symptomen heb, dan zou dat toch van de hormonen moeten komen en zou ik toch ook positief moeten testen... Ik vroeg mij dan ook af of er meer meiden zijn die pas na een aantal dagen overtijd positief hebben getest, ondanks eerdere negatieve testen. liefs, Daan
Hallo, Ik had een cyclus van 28d en ik heb pas na 49d positief gestest ( 21d later dus ). Het is jammer genoeg wel mis gegaan maar daar had de late test niets mee te maken. Ik hoop voor jou dat je alsnog een positieve test krijgt
Ik denk dat het per persoon verschilt. Sommige vrouwen testen al na een paar dagen positief. Volgens mij kan je het al zien als je 3 weken zwanger bent.
alle stemmers tot nu vast bedankt, dat geeft weer wat hoop... (tot nu meer dan 50 % pas na een week of zelfs later) liefs, Daan
hier nog één....ik heb altijd een cyclus van 28dgn gehad....de laatste keer werd het ineens 32 dagen...de keer erna ook een lange cuclus...op dag 33 getest maar negatief.....nu 9 dagen ovrtijd nog maar eens getest en hartstikke positief...
ik heb 3 dagen voor me nod positief getest en het was al een heel duidelijk lijntje... maar je kan beter altijd na je nod wachten(wat ik ook heel goed weet maar niet kan) xxx
helaas meiden, na 5 dagen overtijd kwamen die klote alsnog (en de tranen...) nu maar vol goede moed weer verder... liefs, Daan