wie pas laat een positieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door daan75, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

na hoeveel dagen na NOD positieve test

1. na 2 dagen

2. na 4 dagen

3. na 7 dagen

4. na meer dan 7 dagen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    vlgs mn vaste cyclus 28/29 dagen ben ik nu al een paar dagen overtijd, maar de testen blijven helaas (nagenoeg)negatief. Wel al een paar keer een heeeeeel vaag streepje op de kruidvattest, maar dat wordt ook niet duidelijker ondanks dat er weer een paar dagen voorbij zijn. Op de cb-digitaal test een vaag 2e streepje, maar die telt niet.
    Ik begin de hoop een beetje te verliezen, al hoewel ik normaal altijd stipt op tijd ongi ben en na 20 mnd ook niet meer aan het ontpillen ben. verders wel gespannen borsten en ook steeds vlagen misselijk en geen ongi gevoel, maar als ik die symptomen heb, dan zou dat toch van de hormonen moeten komen en zou ik toch ook positief moeten testen... :(

Ik vroeg mij dan ook af of er meer meiden zijn die pas na een aantal dagen overtijd positief hebben getest, ondanks eerdere negatieve testen.

liefs,
    Daan

2. Saartje41

Saartje41 Lid

25 aug 2006
    42
    0
    0
    Hallo,

Ik had een cyclus van 28d en ik heb pas na 49d positief gestest ( 21d later dus ). Het is jammer genoeg wel mis gegaan maar daar had de late test niets mee te maken.

Ik hoop voor jou dat je alsnog een positieve test krijgt

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik denk dat het per persoon verschilt. Sommige vrouwen testen al na een paar dagen positief. Volgens mij kan je het al zien als je 3 weken zwanger bent.

4. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    alle stemmers tot nu vast bedankt, dat geeft weer wat hoop... (tot nu meer dan 50 % pas na een week of zelfs later)

liefs,
    Daan

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    hier nog één....ik heb altijd een cyclus van 28dgn gehad....de laatste keer werd het ineens 32 dagen...de keer erna ook een lange cuclus...op dag 33 getest maar negatief.....nu 9 dagen ovrtijd nog maar eens getest en hartstikke positief...

6. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik heb 3 dagen voor me nod positief getest en het was al een heel duidelijk lijntje... maar je kan beter altijd na je nod wachten(wat ik ook heel goed weet maar niet kan) xxx

7. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    helaas meiden,
    na 5 dagen overtijd kwamen die klote :evil: :evil: alsnog (en de tranen...)
    nu maar vol goede moed weer verder...

liefs,
    Daan

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    balen daan75!