Amy! Die heeft hier ook hoog in het lijstje gestaan.. Kort en vlot, erg leuk! Wij zijn uiteindelijk toch voor een wat apartere naam gegaan..
Dank je. Heel leuk Gioia/Joya, maar we hebben iemand in de directe omgeving die deze naam heeft! Nogmaals bedankt voor de reacties. Ik vind het beide mooie namen, allebei heel verschillend. Ben benieuwd naar meer reacties
Ik vind Amy leuker, en misschien dan inderdaad geschreven zoals eerder al eens gezegd Aimée? Vind Joy niet echt leuk eerlijk gezegd. Succes!
Allebei erg leuk. Vind Amy denk ik met lichte voorkeur leuker. Zie bij beide namen vrolijke meisjes voor me. Amy blond met sproetjes, Joy meer een meisje met donker haar.
Dank jullie wel.. Ik vind allebei de namen heel erg leuk!! Maar we zijn er wel uit. Ik laat over een aantal weken wel horen welke naam ze heeft gekregen.
Lastig he dat twijfelen? Misschien dat als je je kindje in je armen hebt dat je het opeens weet Dat was bij ons gelukkig zo Maar wat vind je anders van amy joy achternaam? Als je achternaam maar een lettergreep heeft vind ik dat niet mooi maar als je achternaam twee of meer lettergrepen heeft vind ik het eigenlijk achter elkaar best mooi klinken!
Bedankt nog voor de meningen. Amy Joy vind ik ook mooi, maar misschien een 'mond vol'.. Onze dochter krijgt sowieso nog 2 namen als vernoeming. Ik word inmiddels gek van mezelf