Nog enkele weken.....vraagje

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by MamaLou, Dec 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Ik moet nog een paar weken voor de baby komt zogezegd...
    Nu heb ik dus ontzettende last van mijn rug, billen en bovenbenen.
    Soms zo erg dat ik echt tijd nodig heb om me om te kunnen draaien als ik in mijn bed lig.
    Het voelt als hevige spierpijn/ pijn aan zenuwen..

Nu heb ik bij mijn eerste bevalling vrijwel alleen maar rugweeen gehad en ik hou er dus rekening mee dat ik ze dit maal ook weer krijg. (Dit word mijn tweede)

Nu vraag ik mij dus af:

Als ik nu al zo'n last heb met mijn spieren, wat kan ik dan verwachten als hier straks nog rugweeen bij gaan komen?

Mijn angst is een beetje dat ik me dan straks helemaal niet meer kan bewegen als het zover is dat ik richting ziekenhuis moet.
    Ik heb geen medische indicatie en wil poliklinsch bevallen net als de eerst keer.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi mamalou,

je voelt je bekken nu ergere dan bij de eerste zwangerschap waarschijnlijk. Het wil op zich niets zeggen over wat voor een ww je deze keer krijgt, maar het aantal uur weeen duurt vaak korter en dan is het over het algemeen beter uit te houden en is met name het laatste uur erg. Dus houdt nu goed rekening met je lichaam, geen rare draaibewegingen maken, houd je bekken stabiel en meer kun je niet doen. Er zijn heel veel vrouwen met deze bekkenklachten op het laatst en er is niet een bepaalde manier waarop deze vrouwen anders bevallen dan vrouwen die dit niet hebben. Dus probeer je daar niet ongerust over te maken, je komt echt wel in het ziekenhuis. (tenzij je ontsluiting natuurlijk te snel gaat ;))

Groetjes Brigitte

3. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Bedankt voor je reaktie!

Dan zit er verders niets anders op dan de laatste loodjes uit te zingen.... ;)
    (En stiekum te hopen dat ook deze wat eerder komt)

Share This Page