HALLO IK BEN NET NIEUW OP DEZE SITE EERST EN VOORAL IK BEN IN BLIJDE VERWACHTING ! Maar mijn probleem is dat ik niet weet hoelang De laatste keer dat ik mijn menstruatie heb gehad was 18/09/2007 tot 21/09/2007 Kan iemand me vertellen hoelang ik in verwachting ben De gyneacoloog kon vrijdag 19/10/2007 nog niets zien [/size]
hallo, je zal ongeveer 5 weken zwanger zijn dan. Volgens mij is het normaal dat je dan nog niets ziet, vruchtje is nog veel te klein. PS: je verandert best de titel van je topic, hoofdletters zijn nogal overdonderend en een schreeuw om hulp is hier niet echt nodig...
18-09-07 als de eerste dag laatste menstruatie genomen, met een gemiddelde cyclus van 28 dagen zou je nu 5 weken en 2 dagen zwanger zijn... (kijk even bij zwanger banners, maak een banner aan en je weet het zeker!) Gefeliciteerd!
Ik denk dat je 4 of 5 weken bent, de gyn. zag toen bij mijn nichtje ook nog "niets", alleen een "zwangerschapsring" met een inwendige echo.
gefeliciteerd! en vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie rekenn ze je zwangerschap, en dan is het vruchtje nu nog te klein om te zien op de echo
Gefeliciteerd en ik ben het met de andere dames eens je bent nu zo'n 5 weken en op een echo is dan nog niets te zien.
met 5 weken zie je een vruchtblaasje op de echo,of die daadwerkelijk gevuld is etc weet je dan nog niet