nog even de tijd maar is toch moeilijk

Discussie in 'Babynamen' gestart door jessie84, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke naam

1. Julia

2. Nore

3. Nika

4. Sophie

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Nore vind ik wel erg mooi en apart!

2. Muis511

Muis511 Niet meer actief

Nika vind ik ontzettend leuk. Maar mijn man vind Nika eigenlijk een jongensnaam :( Hij zegt dat het in het rijtje bij Luca en Mika heel erg goed past...

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

4. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    haha Nika ik toch echt een meisjesnaam!
    Bedankt allemaal voor het stemmen.... het blijft moeilijk heh maar denk toch dat Julia de grootste kanshebber blijft.

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik vind Nore mooi :)

6. Trees

Trees Niet meer actief

Julia en Sophie vind ik hele mooie namen, maar ik zou ze niet kiezen omdat ze zo vaak voorkomen.

Ik zou daarom voor Nore gaan. Het is een mooie naam en het komt volgens mij niet vaak voor.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113

Niet helemaal mee eens. Julia is in de geschiedenis een hele bijzondere naam. In de Romeinse tijd een belangrijke familie naam
    :

Gens Julia - Wikipedia

Voor ons dus een reden om voor die naam te gaan ( waarschijnlijk) omdat ik Italiaanse ben en mijn eventuele dochter ook weer Italiaanse wordt.

Als een naam in de top 5 staat betekent nog niet dat het dan niet meer een bijzondere naam kan zijn voor iemand.

8. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik ga voor Julia. Sophie vind ik ook een mooie naam, ik zal er alleen zelf niet snel voor kiezen omdat deze 2 wel heel erg populair zijn tegenwoordig.
    Maar mooi zijn ze wel!

Deel Deze Pagina