nog even doorbijten...

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door sannever, 18 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Hallo dames,

Na lang wikken en wegen ben ik er echt uit,ik ga terug naar Nederland...mijn kleintje en ik.Mijn as ex weet/begrijpt of wil het nog niet begrijpen,hij denkt dat we nog steeds een goede relatie hebben,dat is ook gelijk het probleem,hij denkt alleen aan zichzelf en vind ook alleen zichzelf belangrijk.Ik heb hier al een topic over gehad toen kreeg ik het advies om weg te gaan,het liefst voor de bevalling maar ja...gevoel en verstand...:)
    Hij is nu al maanden in behandeling bij een psycholoog vanwege een burn out maar het helpt niets...hij doet alleen maar minder in huis,zelfs een flesje geven is al teveel moeite.
    Ik heb een hele pittige bevalling gehad,weeënstorm,baby in vruchtwater gepoept,zijn hartje viel steeds weg dus spoedkeizersnede...nog geen week later deed ik alles weer alleen,net als vlak voor de bevalling.Hij ligt de hele dag op de bank,beetje surfen of slapen,hij zit nl volledig in de ziektewet.Hij eist mijn volledige aandacht ook als ik met de kleine bezig ben,hij vind dat hij belangrijker is.
    Erover praten gaat niet,hij vind dat hij het geweldig doet en mij enorm ontlast want ja,hij doet toch de boodschappen?Ohja,hij past ook af en toe op...maar niet lang hoor want dan moet hij een flesje klaar maken en dat kan hij niet.Zo kan ik nog heel lang door gaan....
    Voor mezelf heb ik als doel om de kerst weer in mijn eigen huis te vieren en dat gaat lukken!!Ik had mijn huis verhuurd dus ik heb de huurder opgezegd en inmiddels ook redelijk wat kunnen sparen, ik ben echt de dagen aan het aftellen :D,weer in de buurt van mensen die wel om me geven en voor me klaar staan!:D
    Hij denkt nog steeds dat hij mee verhuist vanwege zijn bord voor zijn hoofd...nu is het zo dat hij een baan kan krijgen op een schip of in Oostenrijk dus hij is dan voor minimaal 5 maanden van huis....zo belangrijk zijn we dus voor hem...

Sorry lang verhaal....zat er vandaag echt even doorheen...:(

2. lievemommy10

lievemommy10 Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.009
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me je vorige vraag nog herinneren. Spijtig dat het zo loopt, maar soms is het beter voor jezelf te kiezen!

Veel succes verder!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Kan me je topic nog wel herinneren, lijkt me een moeilijke keuze maar volgens mij sta je er achter! Heel veel succes.

Wanneer ga je precies?

4. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik ga in december terug,per 1 december is mijn eigen huis weer beschikbaar dus poetsen en verven dan inrichten...ben al bezig met voorbereidingen!:)
    Ik sta echt achter deze keuze,het is niet de makkelijkste weg maar wel het beste voor mij en de kleine en daar doe ik het voor.

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wat dapper en goed dat je voor jezelf en de kleine kiest.
    Alvast heel veel succes!

6. odet

odet Niet meer actief

maar kan je zomaar je kindje meenemen?
    als ik het goed begrijp zit je niet in nederland.

7. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ja,ik kan de kleine gewoon meenemen omdat hij op papier geen vader heeft, mijn as ex wilde de kleine nog niet erkennen omdat dat teveel geld kost,maw minder inkomen per maand.Hij heeft nl al 2 volwassen zonen die nog steeds geld kosten ,in duitsland moet je tot je kind 26 word onderhoud betalen als ze niet werken.Eerst vond ik het echt erg,geen vader op de geboorteakte maar nu zie ik er de voordelen van.

Deel Deze Pagina