pffffff...heb even een steuntje in mijn rug nodig, ik ga woensdag mijn 8e week in maar had gehoopt dat het al de 12e kon zijn.. Ik lig al een week plat, alleen maar misselijk en overgeven, nu ook een blaasontsteking erbij en mijn bloeddruk was vanochtend bij mijn huisarts hoog (kan nu gelukkig nog geen kwaad voor mijn kindje). Heb contact gehad met de verloskundige en die wil me nu as vrijdag zien ipv volg week dinsdag.. zal er dan toch iets niet goed zijn met die hoge bloeddruk.. Doordat ik de hele dag plat lig en de enige mensen die ik spreek mijn liefje en mijn moeder zijn ( heb weinig vriendinnen en de kennissen zijn nog niet op de hoogte), zijn het hele lange dagen, ken de tv gids inmiddels uit mijn hoofd.. Kortom ookal ben ik ontzettend blij dat ik over ongeveer 7 maanden ons wondertje in mijn armen kan sluiten...nu even niet.. Zijn er meer zwangeren die het op dit moment hebben, misschien kunnen we elkaar er doorheen slepen!
Kop op meid! Er komt voor jou ook echt wel een periode dat je lekker kunt gaan genieten van je zwangerschap. Ik denk dat je verloskundige je nu even graag goed onder controle houdt. Dat kan geen kwaad lijkt me. Want als je constant aan het spugen bent is dat ook niet zo goed voor je. Ik ben tot de 18 weken hele dagen misselijk geweest en had ook zo'n gevoel als jij beschrijft. Maar geniet er nu met volle teugen van. Sterkte he! Groetjes Tamara.
Hoi, thanx.kijk ook erg uit naar dat moment moet ik zeggen.. kon ik maar gewoon werken maar in de auto zitten is al een ramp...ik moet doorbijten..ben helaas niet zon positieveling mr doe mn best.. fijn dat je nu kan genieten!
doorbijten meid! ik denk dat het idd wel weer over gaat en dat je straks lekker kan genieten van je zwangerschap. En weet waar je het voor doet! Het is het echt dubbel en dwars waard!